Ήταν Σαββάτο και η Έλλη ήταν ακόμη τρομερά θυμωμένη με όσα συνέβησαν την Παρασκευή.
Είχε ορκιστεί πως δεν θα ξαναμιλουσε σε αυτό το ηλίθιο αγόρι.
Κάτι μέσα της όμως την έκανε να νιώθει τύψεις. Και αν είχε δίκιο; Και αν είχε τόσες ανασφάλειες που δεν μπορούσε ούτε στις φίλες της να πει για τον Στέφανο;
Η Χαρά και Άννα ήταν καλές της φίλες. Όμως δεν ξέρει γιατί δεν της βγαίνει. Γιατί δεν μπορεί να νιώσει άνετα και απλά να είναι ο εαυτός της.
Ο Νάσος είναι πολύ θετικός όσων αφορά τον Στέφανο και εκείνη. Εξάλλου την θεωρεί όμορφη. Αυτό δεν είναι καλό σημάδι;
Αλλά συνεχίζει να φοβάται. Συνέχεια σκέφτεται τι θα γινόταν αν την απέρριπτε. Πόσοι θα το μάθαιναν και θα γελούσαν μαζί της. Θα σκέφτεται τι λείπει πάνω της που το έχουν όλοι οι άλλοι. Το "γιατί". Γιατί δεν την θέλει. Γιατί δεν του αρέσει. Τι δεν του αρέσει.
Είναι και η Ζωή στην μέση όμως. Δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί της. Εκείνη είναι αγγούρι μπροστά της.
- Αααααα ηλίθια αγόρια!!! Ουρλιαξε στο μαξιλάρι της συγχυσμένη και έτοιμη να τα σπάσει όλα!
Ίσως αυτή να ήταν η ευκαιρία της να φανεί. Όλη της τη ζωή κάνεις δεν την έβλεπε. Όλοι είχαν ήδη κάποιον δικό τους άνθρωπο. Εκείνη ήταν η δεύτερη επιλογή.
Η και καθόλου επιλογή.
Ποτέ η πρώτη
Ποτέ δεν ήταν σημαντική για κάποιον.
Ίσως ο Νάσος να ήταν η ευκαιρία της, να το αλλάξει αυτό.
Αλλά όχι, δεν γίνεται αυτό πια. Είναι τσακωμενοι και του είπε ήδη πως δεν θα το δοκιμάσει.
Όμως αν το προσπαθήσει, πάλι δεν θα είναι η δεύτερη επιλογή;
Πες ότι τα φτιάχνει με τον Στέφανο, αν η Ζωή αποφασίσει ότι τον θέλει πίσω, εκείνος θα την ξεκόψει στο αψε σβήσε. Πάει η Έλλη μετά.
Όχι καλύτερα που αρνήθηκε.
Είναι ωραίο να σκέφτεσαι πως έχεις σχέση με κάποιον. Αλλά στην πραγματική ζωή είναι πολύ τρομακτικό. Δεν είναι όλα ρόδινα και δεν μπορείς να είσαι σίγουρη ότι ο άλλος είναι ο κατάλληλος για εσένα.
Ενώ στις ταινίες και στις σειρές, ξέρεις ποιος είναι ο πρωταγωνιστής. Ξέρεις ποιός θα κερδίσει.
Τις σκέψεις της τις διέκοψε η μητέρα της που μπήκε μέσα στο δωμάτιο της.
- Έλλη... είναι ένα παιδί που σε ζητά.
ESTÁS LEYENDO
Somebody To You
HumorΗ Έλλη είναι μια 16χρονη κοπέλα που προσπαθεί να βρει τον εαυτό της. Της αρέσει ένα αγόρι εδώ και ένα χρόνο αλλά δεν γνωρίζει την ύπαρξη της. Θα αλλάξουν όλα όμως για εκείνη όταν ο Νάσος - ο κολλητός του- την χτυπήσει με μια μπάλα στο κεφάλι.