***
- Данґол* тут! Данґол! - кричали маленькі діти, не знаючи, що це означає.
*Данґол - це термін, що означає спадкового шамана або послідовника, який встановив виняткові стосунки з шаманом.
Вісімдесятирічна шаманка, здавалося, не мала сил після далекої подорожі. Вона витерла піт шовковою хустиною й попрямувала до маяка, де готували кутпан*.
*Місце, де проводять обряд екзорцизму, тобто вигнання нечистої сили.
Маяк стояв на скелястій горі на краю острова. Вона постояла біля нього деякий час, поклавши руку на маяк, з якого морський бриз облупив фарбу, а потім обернулася й жестом покликала музиканта.
Коли музика почала голосно резонувати, шаманка подивилася на небо, а потім - на безкрає море.
Настала звукова черга шаманки. Це був ритуал заспокоєння душ тих, хто загинув у морі. На щастя, їхні тіла знайшли, але це була вже п'ята смерть лише за цей рік.
Селяни, які навіть не знають, що було причиною, провели кілька ритуалів для морського бога, але тепер, коли це не допомогло, приготували кут* для небіжчиків.
*Кут - це обряди, які виконують корейські шамани. Вони включають підношення й жертвоприношення богам, духам і предкам.
Шаманка слабко стиснула чіджон* у руці, поки розглядала п'ять портретів один за одним. Це був початок ритуалу, який міг тривати годинами.
*Чіджон - це папір, вирізаний у формі купюр або монет, який використовується як шаманський реквізит, що символізує валюту для мертвих, яку вони використовують у потойбічному світі.
- ілсінбончонджебул чаечон сансусольпоп додже чон баенмана ґеунсок ґонеуріґо.
Шаманка продовжувала говорити, ніби співаючи. Однак її голос зовсім не затьмарювали гучні звуки музичних інструментів.
Селяни сіли навколо неї із заплющеними очима. Всі сиділи тихо й прислухалися до куту шаманки. Вони вірили, що це може допомогти уникнути лиха.
Нурі там не було. Це тому, що він мав дещо зробити. Він був у невеликому саду з видом на скелясті гори.
Він востаннє зачерпнув лопатою й розмістив її над могилою матері. Потім він перевернув лопату догори дном і розрівняв могилу. Це найбільше, що Нурі зміг зробити. Було важко прибрати дернину, в результаті чого могила його матері була вкрита червоним брудом, але результат був задовільний.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Туманний горн
RomanceТуманний горн / The Fog Horn / 안개 고동 Авторка: 이주웅 Рік: 2021 Кількість розділів: 3 томи (близько 77 + 19 додаткових частин) Опис: Зустріч між русалом, який хоче покарати людей за безлад у морі, і молодим чоловіком, який сурмить на маяку, щоб захисти...