Частина 7

13 6 2
                                    

Коли морський туман на половину розвіявся, моряки зібралися на причалі. Хоча ще не розвиднілося, вони були зайняті розплутуванням міцно зв'язаного каната.

Нурі розбудили на світанку й він разом із Чхоль Воном попрямував до маяка. Нурі не відносився до того типу людей, які пізно прокидались, але він не міг зрівнятися з рибалками, які дивилися на небо широко розплющеними очима.

Нурі надів на носик лійку, щоб зберегти мастило. Потім він залив мастило й увімкнув ліхтар. Почувся грубий звук від довжелезної гирі, що знаходилася під землю. Коли він почав всмоктувати мастило, ліхтар потужністю 90 кандел випромінив біле світло, що закручувалося під різними кутами.

Човни вишикувалися стрілою й відчалили від причалу. Попереду, звісно, був човен сільського голови.

Нурі дивився на хвилі, які здіймали мотори. Кораблі, які один за одним рухалися вперед із хвилями, що з'являлися за їхніми спинами, були напрочуд гарним видовищем.

Нурі кинув швидкий погляд на туман і вимкнув світло. Він мусив економити мастило. Якщо він використає забагато, його покарають. Нурі спустився по драбині й вийшов перед маяком.

«Він казав, що прийде знову.»

Нурі сидів на скелястій горі й дивився на море. Дощу не було, а морський туман усе ще був густим.

Нурі подивився на небо, потім на море й знову на небо. Морський туман не ставав густішим, тож не було потреби сурмити в туманний горн.

Утомлений очікуванням, Нурі згорнувся калачиком на скелі й заснув. Він не пам'ятав, скільки часу проспав.

- Уг!

Він прокинувся від чергового бризкання води. Цього разу вода зволожила його щоки. Нурі різко схопився на ноги.

На підніжжі скелястої гори він побачив чоловіка, з відкритою лише верхньою частиною тіла. Він витер забруднені морською водою щоки й злегка вщипнув їх. Судячи з відчуття поколювання, це був не сон.

«Він казав, що прийде знову, і ось він прийшов.»

Нурі кивнув. Водяний демон ледь помітно усміхнувся.

- Привіт.

Нурі незграбно відмахнувся рукою на його привітання, ніби нічого не сталося. Він мав би щось відповісти, але губи чомусь не ворушилися. Водяний демон подивився на Нурі, а потім зник у воді.

Туманний горнWhere stories live. Discover now