— Що ж, маяк усе ж гарна ідея. Щойно я розвернув човен, як позаду нас насунувся величезний туман. Ми були майже в пастці.
— Оскільки сільський голова добре тримав руку на пульсі, у нас усе було в порядку, і ми не наражалися ні на які неприємності. Тож ловили рибу зі спокійною душею.
Рибалки, які зібрались у ресторані біля причалу, випивали, вихваляючи сільського голову, який сидів на чолі столу.
— Яке ви любите рибне рагу, звичайне чи гостре?
Коли господиня ресторану висунула голову, всі погляди звернулися до сільського голови. Сільський голова заговорив, допиваючи свій келих соджу*.
*Соджу – прозорий і безбарвний дистильований алкогольний напій, популярний на корейському півострові.
— Сьогодні йде дощ, тож пряне рибне рагу – ідеальний варіант.
— Гаразд. Я зроблю його гострішим для вас.
Сидячи в кінці довгого столу, Нурі вибирав і їв тільки те, чого не чіпали дорослі, наприклад, темпуру і яєчні рулети, які подавали як гарнір. Коли він трохи наївся, він непомітно скидав їх один за одним у поліетиленовий пакет, який приніс із дому.
Чхоль Вон, який натягував штани після відвідування туалету, побачивши це, відверто насупився й сплюнув.
— Хіба ти не сволота?
У відповідь на лайку Нурі сховав пакет за спину. Він і так уже був повний. Чхоль Вон клацнув язиком і сів поруч із батьком. Відстань між Нурі та Чхоль Воном була схожа на вічність.
— Нурі.
Сільський голова назвав ім'я Нурі. Він був уже добряче п'яний. Нурі підняв очі й подивився на сільського голову.
— Ти щось бачив?
— Що?
— В океані.
Його очі були затуманені алкоголем, а на шиї з'явився червоний відтінок, що піднімався до верху. В Нурі було чітке враження, що цей ефект був не від алкоголю, а від чогось іншого, більш страшного і дивного, ніж алкоголь.
У той момент, коли Нурі зібрався щось відповісти, Ко Вон Тек перебив його.
— А, хьонніме*. Чому ти взагалі думаєш, що цей малий ідіот щось бачив?
*Старший брат + нім (пан).
— Тс-с.
Його рот закрився, коли сільський голова дав знак мовчати. Нурі набрав урочистішого вигляду, стискаючи корягу в руках.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Туманний горн
RomanceТуманний горн / The Fog Horn / 안개 고동 Авторка: 이주웅 Рік: 2021 Кількість розділів: 3 томи (близько 77 + 19 додаткових частин) Опис: Зустріч між русалом, який хоче покарати людей за безлад у морі, і молодим чоловіком, який сурмить на маяку, щоб захисти...