Нурі не виходив із маяка до пізньої ночі. Він вимкнув ліхтар і нерухомо сидів на підлозі. Коли світло маяка згасло, всі вирішили, що він пішов додому.
До нього ніхто не приходив. Він думав про те, що його спогади повертаються. Якби Ко Чхоль Вон хотів вибачитися, то не приховував би цього так сильно.
Нурі відпустив свої гіркі очікування й вийшов із маяка. Була ніч. Настільки тиха ніч, що єдиним звуком був шум хвиль, а все інше ніби зникло.
Нурі довго дивився на море перед маяком. Жити кульгаючи було однаково, що носити величезні кайдани на одній нозі.
Можливо, однією з причин, чому він не міг покинути острів Чхундо, були його ноги. Адже рідко можна було знайти роботодавця, який би захотів найняти худорлявого молодого робітника з млявими ногами.
Поки Нурі безтямно дивився вдаль, вода з гучним сплеском піднялася прямо перед ним.
- Ух...
Нурі ошелешено вигукнув, побачивши чорний човен. Він не міг сказати, звідки він з'явився, але човен із чорного дерева не був пошарпаним, а радше загадковим. У нього не було ні мотора, ні весел, і все ж він виглядав так, ніби міг поплисти куди завгодно.
Нурі завмер. Море біля човна забурлило, і з'явився Асон. Хоча він щойно вистрибнув з океану, проте його волосся було лише трохи мокрувате, а морська вода, стікаючи по його гострому носі, красиво вилискувала.
- Ходімо.
- Що?
- Я покажу тобі морські зірки.
- ...
Нурі ошелешено подивився на Асона. Людину, яка врятувала йому життя, але чи може він йому вірити та йти за ним? Нурі мав сумніви.
Однак у нього не було причин відмовляти. Він був тут один. Принаймні, з ним їх буде двоє. Морські зірки не мали значення.
Нурі завагався, не знаючи, як спуститися. Тоді Асон ударив долонею по поверхні моря. В одну мить морська вода здійнялась і просочилася під ноги Нурі.
Потім вона підняла його й перенесла до чорного корабля. Не встиг Нурі й озирнутися, як опинився на кораблі. Корабель був зроблений із чорного дерева. Однак він був чималий за розміром і мав палубу та рульову рубку.
- Хa...
Нурі закліпав очима, а потім видихнув. Він навіть не хотів питати, як йому це вдалось. Асон не був людиною. Нурі непорушно сидів у човні, гадаючи, чи не сниться йому все це. Тоді Асон м'яко штовхнув човен і подивився йому в очі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Туманний горн
Lãng mạnТуманний горн / The Fog Horn / 안개 고동 Авторка: 이주웅 Рік: 2021 Кількість розділів: 3 томи (близько 77 + 19 додаткових частин) Опис: Зустріч між русалом, який хоче покарати людей за безлад у морі, і молодим чоловіком, який сурмить на маяку, щоб захисти...