Частина 9

14 6 4
                                    

Навіть коли Нурі повернув свої дитячі спогади, він не зустрів кінця, як у драмах, коли зло врешті покаране, а добро винагороджене. Він навіть не здивувався.

Ніхто не збирався згадувати те, що сталося 15 років тому, тільки тому, що до нього повернулися спогади, особливо якщо це стосувалося Ко Чхоль Вона.

Ко Чхоль Вон не підходив до Нурі, і це було не єдиною причиною. Зменшилося число охочих платити Нурі за роботу.

Ніби Нурі відкрив таємницю, яку всі інші в селі відкрито зберігали.

Нурі очікував цього, але його розлютило те, що це було насправді. Здавалося, ніхто не був на його боці.

Щоразу, коли він думав про це, він потирав чоло. Згадуючи про короткий поцілунок, який залишив Асон, він почувався менш самотнім.

У нього мимоволі з'явилося більше вільного часу. Однак Нурі не знав, як розважатися, бо ніколи цього не робив.

Він прокидався в той самий час, що й завжди, а потім їв, а коли з'являвся вільний час, лагодив різні поламані частини будинку, підмітав і прибирав навколо маяка.

Хоча він прибирав щодня, з кожним днем пташиного посліду ставало все більше. Цього було достатньо, щоб замислитися, чи не використовує чорний птах це місце як приватну вбиральню, і чи не випорожнюється він тут щодня.

- Ці кляті птахи...

Поки він прибирав, Нурі сердито подивився на небо. Яке, як завжди в такі моменти, було позбавлене пір'я. Нурі налив морської води в невеликий тазик і хлюпнув нею.

Плескіт нагадав йому той час, коли вода хлюпнула на нього, коли до нього прийшов Асон, тож Нурі подивився на море.

Море було спокійним і незворушним. Навіть хвилі, здавалося, рухалися повільно.

- Нормально не бути самотнім... - пробурчав собі під ніс Нурі, дивлячись на море.

З того дня він більше не бачив Асона.

Насправді, єдиною причиною, чому він приходив до маяка щодня, щоб прибрати й згаяти час, було те, що він сподівався його побачити.

Нурі надув губи й схопив камінь. Потім він кинув його в море. Він дивився, як камінь пішов на дно з гучним сплеском.

Проте не було жодної зміни. Море було спокійним, ніби нічого не сталося. Нурі взяв ще один камінчик і знову кинув його в море.

Туманний горнWhere stories live. Discover now