Нурі навчився користуватися туманним горном. За словами старенької в селі, він називався «Пульсом туману*».
*고동 (godong) - Означає особливо гучне серцебиття.
Вона казала, що коли світло маяка ставало марним через густий туман, туманний горн використовувався для того, щоб указати човнам, що виходили в море, напрямок у якому повертатися. Вона казала, що він інструмент із давніх часів.
Чомусь назва «Пульс туману» сподобалася Нурі більше, ніж туманний горн. Хоч воно й не було схоже на серце, що б'ється.
О Сон Джін, єдиний механік у селі, сказав, що частина клаксона була іржавою, і він не був упевнений, чи добре звучатиме. Але швидко полагодив його після кількаразового ремонту.
Користуватися горном було дуже просто. Коли він розтягував ручку обома руками й складав її, як акордеон, вона видавала ріжучий вухо, високочастотний звук. Якщо притулити його до іншої труби, прикріпленої до маяка, звук ставав ще гучнішим, і його могли чути навіть ті човни, які знаходилися здалеку.
Одноразове лунання туманного рогу кожні п'ять хвилин було попереджувальним сигналом бути обережними, дворазове лунання - сигнал припинити риболовлю, а триразове - сигнал негайно повернутися. Навіть якщо сітка ще не піднялася, якщо тричі пролунає горн, треба було здаватись і швидко повертатись.
Після кількох днів тренувань із горном у Нурі боліла рука. Він робив багато речей незліченну кількість разів, але це було дещо особливе.
Він узяв трохи олії, котру використовували для освітлення маяка, і намастив нею місце з'єднання, тож йому стало набагато краще, але воно все ще залишалося старим і не могло не скрипіти.
Нурі було боляче чути звук горна, оскільки він звучав так, ніби затикав рота старому, який ось-ось помре. Його характерний гуркіт також був болісним звуком, наче щось ревіло.
Туману було небагато, тож він лише сподівався, що світла маяка буде достатньо, щоб попередити про небезпеку. Однак було дуже ймовірно, що вітер усе змінить.
Острів Чхундо був островом, часто вкритим морським туманом. Існувала також історія про те, що японські пірати якось намагалися захопити острів, але не змогли його знайти через густий морський туман.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Туманний горн
RomanceТуманний горн / The Fog Horn / 안개 고동 Авторка: 이주웅 Рік: 2021 Кількість розділів: 3 томи (близько 77 + 19 додаткових частин) Опис: Зустріч між русалом, який хоче покарати людей за безлад у морі, і молодим чоловіком, який сурмить на маяку, щоб захисти...