Частина 13

10 5 7
                                    

Із настанням ночі туман поступово розвіявся. Хоча дощ знову почався, але тепер це був лише дрібний дощик. Нурі попрямував до причалу, щоб устигнути до відплиття корабля.

Як і казав Ко Чхоль Вон, вони вчотирьох сіли на корабель, а сім'я О Чон Те, включаючи його дружину та матір, вийшла їх проводжати.

- Боже, наш Чон Те. Будь ласка, поверніть нам нашого Чон Те.

- Матінко Чон Те, тримайте себе в руках. Я швидко відправлюсь і привезу його назад. Я простежу, щоб із ним усе було добре.

- Ох, цей клятий хлопець, що створює проблеми. Будь ласка, поверніть нам нашого Чон Те. О, Боже, я зараз помру.

Поруч із плачучою матір'ю О Чон Те його худорлява дружина-іноземка нічого не сказала. Вона лише промовила ламаною корейською:

- Омоні, все гаразд, Омоні.

*«Омоні» звучить дуже офіційно й відсторонено, тому його часто вживають, коли звертаються до свекрухи.

Сльози невпинно котилися по її засмаглій шкірі. Довгі вії були чорні, як смола.

- Нурі, якщо можна, то не вмикай поки що сирену. Будемо шукати, поки не знайдемо його.

- О Боже, будь ласка, не кажи так. Як ми виживемо без тебе й Чхоль Вона? Це ж наше село.

Дружина сільського голови також проливала сльози. Не було жодної людини, яка б не плакала. Ко Чхоль Вон мовчки стояв за спиною сільського голови, а О Сон Джін, одягнувши рукавички, очистив човен від сіток і поставив у рульову рубку пляшку з гарячою водою. Якщо вони знайдуть О Чон Те живим, температура його тіла, ймовірно, значно знизилась.

Поки навколо плакали й улаштовували сцену, Ко Вон Тек нарешті прийшов, хоча і з запізненням. Він був одягнений у жилет лідера сільської самооборони й тримав у руках аптечку. У нього було почуття обов'язку лідера сільської самооборони, навіть якщо жилет був покритий пилом і він одягав його лише раз на рік.

- Боже, не плач. Ми зробимо все, що в наших силах.

- Пане Вон Теку, будь ласка, подбайте про мою дитину. Збережіть йому життя. Будь ласка, заради Бога. О, Боже.

Мати О Чон Те сиділа на причалі й ридала. Здавалося, її не хвилювало, що її одяг був мокрим. Поки Нурі спокійно спостерігав за цією сценою, Ко Чхоль Вон поплескав його по плечу.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Apr 17 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Туманний горнWhere stories live. Discover now