Сільський голова разом із Нурі попрямував до маяка. Люди швидко розбіглись, аж поки навколо не залишилося жодної душі.
Він завів Нурі всередину маяка, а сам запалив сигарету на вулиці. Нурі міцно тримався за картоплину й дивився собі під ноги, як людина, яку покарали.
Блиск повільно згасав. Він увійшов до маяка, несучи за собою запах тютюну й неприємний запах моря.
Нурі відчув, наче в його простір увійшов справжній бруд. Щось чорне, густе й отруйне, як кам'яновугільна смола, якою він збирався завтра латати дах. Нурі рефлекторно уникав його погляду.
- Твої спогади повернулись?
- Так.
- То ти й того виродка пам'ятаєш?
Його голос був старим і грубим. Чоловік також звучав так, наче був розлюченим. Виродок. Він говорив про гостя? Нурі швидко похитав головою.
- Усе, що я пам'ятаю, це як Чхоль Вон штовхнув мене.
- Не може бути. Ти повинен був пам'ятати його обличчя, кожен сантиметр цього монстра.
Його голос був лютим. Нурі крізь страх підняв голову й подивився на сільського голову, а потім заговорив так, ніби не розумів.
- Монстр?
- ...Хіба ти не знаєш?
Серце Нурі затремтіло, але він усміхнувся так, ніби нічого не сталося. Це була перша брехня, яку Нурі навчився використовувати посеред усього цього презирства.
Тепер він часто вдавався до неї й знав, як зробити це непомітно. Такі ситуації стали для нього звичними. Нурі усміхався.
- У світі немає монстрів, сільський голово.
Із дурнуватим виразом обличчя він робив вигляд, що зовсім не розуміє, про що той говорить.
Сільський голова подивився на Нурі з недовірою, а потім видихнув. Його раніше жорсткий вираз обличчя трохи пом'якшав, але Нурі все ж не втрачав пильності.
- Якщо ти щось пам'ятаєш, ти повинен мені розповісти. Немає сенсу хитрувати. Ти ж знаєш.
- Я не розумію, що ви маєте на увазі, але добре, я скажу вам, якщо щось згадаю.
Коли Нурі сказав це, сільський голова раптом щось упустив. Це була загорнута пачка банкнот, схожа на круглий стовпчик.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Туманний горн
RomanceТуманний горн / The Fog Horn / 안개 고동 Авторка: 이주웅 Рік: 2021 Кількість розділів: 3 томи (близько 77 + 19 додаткових частин) Опис: Зустріч між русалом, який хоче покарати людей за безлад у морі, і молодим чоловіком, який сурмить на маяку, щоб захисти...