2020. Január 8. Szerda
A reggelem jól indult, frissen és tettre készen keltem.
Tudtam, hogy a lángos sehogy sem illik bele az Aleix féle szigorú diétába, így indulás előtt ettem egy adag zabkását reggelire. Erre szerencsére igent mondott Aleix, csak cukor nélkül és több gyümölccsel mint amennyivel eddig ettem.
Emellett azt kérte ne ezt egyem minden reggel, hanem variáljam fehérjében gazdag reggelikkel, mint a tojás amit sok zöldséggel és teljeskiörlésű pékáruval fogyasszak.Gyors fogmosás után magamra vettem vastag gyapjú pulóverem, amelyet télen használok a munkához, mert az ablakban ahol kiadom a lángosokat hideg van.
Busszal hamar kiértem a Mars térre. A munkaidő is ugyan olyan hamar eltelt. Végül ebédre kértem egy pizzás lángost, kicsire sütve, ahogy én szeretem, kevés sajttal.
Haza felé a buszon dobtam egy Sms-t Aleixnek, hogy ma este is velük vacsorázhatnék-e? Mert ma az ebéd szabályon kívülire sikerült, a vacsora jó lenne ha megfelelő lenne.
Azonnal jött a válasz, hogy igen, máris rendeli nekem a plusz adagot. A mai vacsora csirkés saláta lesz, és akkor intézzük úgy a sétát, hogy 19:00-ra vissza érjünk a hotelbe a vacsorára.
Vissza írtam neki, hogy mindent meg fogok tenni, és 18:00 előtt ott leszek.
Már a lakásban voltam, amikor újra csippant a telefonom, persze tőle jött még egy üzi:
- Mit ettél?
Felnevettem. Kis kontroll mániásom. Gondolom már kattog az agya, utána akár nézni, kiszámolni mennyi borzalmas kalóriával ártottam ma magamnak.
Gyors bepötyögtem neki a választ, majd lenémítottam a telefonom, mert most csend és nyugalom kellett, hogy a tanulásra tudják koncentrálni.
Ma már hangosan mondtam fel a tételeket magamnak, írtam hozzá kis vázlatot, ahogy a vizsgán tenném majd, tudtam így rögzül a legjobban.
4 év kollégium után ez nagy előnye volt a saját szobás albérletnek, hogy nyugodtan tanulhattam hangosan, tudtam senkit nem zavar.
Uzsonnára ettem két szelet abonettet közé kenve egy kis májkrémet és uborkát. Most ez volt itthon, ami a legjobban megfelelt a kért étrendnek. Meggy befőttet ettem még utána.
Egy gyors csekkolás a telefonomra, de nem volt üzenet. Na ezt kár volt megtenni, mert csak elkezdtem kattogni vajon miért nem felelt. Aztán meggyőztem magam, hogy biztos elég infóhoz jutott és most kutat, no meg dolgozik, és majd este kapom a fejmosást személyesen.
Végül sikerült folytatnom a tanulást és már csak két tétel felmondása maradt hátra, amikor fél6-kor úgy döntöttem ideje készülödnöm.
A telefonomon egy üzenet várt, az Andristól jött, hogy holnap 8:45 kor talizzunk a Biosz épület előtt.
Válaszoltam neki, hogy ott leszek, és hogy teljesen felkészültnek érzem magam. Tudtam a maradék két tételt még este átveszem, és rendben leszek.
Most nem csíptem úgy ki magam, egy vastag garbós pulcsit vettem fel, alá sima polót és a világos koptatott farmeremet.Azért egy kis sminket dobtam fel, a pulcsi színéhez passzoló lila ányalatban a szemeimre. 17:50-kor sikerült elindulni, tudtam így 6-ra ott leszek. Dobtam egy Sms-t Aleixnek, ahogy ígértem amikor a lakásból indultam.
A hotelhez érve magabiztosan mentem be a forgó ajtón. Körbe néztem, nem láttam őket, akkor biztos fent várnak konstatáltam. Elindultam befelé, de láttam számomra ismeretlen a recepciós srác így oda sétáltam hozzá.
YOU ARE READING
Séta a parkban, egy barátság kezdete és egy szerelem hajnala.
FanfictionLilla változtatni akart az életén. Elkezdett napi rendszerességgel sétálni a közeli Ligetben. Nem is sejtette, hogy a séta a parkban egyszerre hatalmas változást hoz az életébe. Az átlagos lány találkozik két átlagos sráccal, akik nem mindennapi s...