Tizenhetedik

97 7 0
                                    

2020. Január 10 este

Haza értem végre.
Kabátom és bakancsom leraktam az előtérben, táskám bevittem a szobámba, majd elmentem a mosdóba.

A buszon hazafelé már éreztem, hogy görcsöl a hasam de azt hittem esetleg csak éhes vagyok. De nem, megjött a mensim, amit végül is nem bánok. Így legalább itthon le tudom az első nehéz napokat, és talán gyógyszer nélkül ki fogom bírni. Nem szeretek fájdalomcsillapítókon élni, ha lehet a természetes gyógymódokat választom.

Kisétáltam a nappaliba, majd elhelyezkedtem kedvenc fotelemben. Anya a vacsorát csinálta a konyhában, ami egy légtér volt a nappalival. Még csak ketten voltunk itthon.
Öcsém később érkezik majd haza Pestről, Apa még dolgozik, Zsuzsi edzésen van. Együtt fognak majd jönni, kb másfél óra múlva. Én nem akartam őket megvárni, inkább haza buszoztam.

- Nagyon csinos vagy Lilluskám, szerintem megint fogytál ebben a két hétben míg nem láttalak.

- Én még nem látom, de biztos így van ha mondod. Tudod mondtam, hogy elkezdtem edzőteremben is edzeni személyiedzővel, csak kell legyen majd neki hatása.

- Milyen a személyiedző?

- Igazából ketten vannak. Van egy magyar lány. Azt gondoltam női edzőt választok, előtte nem szégyellem majd magam, hogy milyen ronda kövér vagyok.

- Nem vagy az, ne is mondj ilyet. - Vágta rá Anyám azonnal.

- De úgy tűnik nem ez alapján kellene választanom. De nagyon jó edzővel edzeni, érzem a támogatást és hogy tudatosan van minden felépítve.

- És mennyibe kerül ez a személyiedzős dolog? Nem akarom, hogy ne bírd anyagilag, szólj ha kell segítség. Szívesen támogatunk ebben a változásban.

- Nem vészes, ki tudom fizetni szerencsére. - Hát azt nem tettem hozzá, hogy ha Aleix is kérne pénzt az nem tudnám.

De hát nem kér, és most már kezdem látni, hogy az első perctől miért nem akart. Furcsa de bizsergető érzés, hogy már akkor tetszettem neki valószínűleg, és ezért akart mindenben is ingyen segíteni. Nem szoktam ilyen könnyen elfogadni ekkora felajánlásokat. De most egyikünk sem a megszokott módon működik azt hiszem.

- Bemegyek a szobámba kicsit, van egy kis dolgom, majd mesélek vacsoránál még nektek.

- Jól van menj csak. Majd hallod ha megjöttek.

Beérve kivettem a táskámból a jegyzeteim melyeket íróasztalomra tettem. Azt hiszem ma este már elkezdtem olvasni őket. Majd laptopommal elhelyezkedtem az ágyamon, bekapcsolás után felmentem az Instagramra. Terveztem napok óta, hogy megkeresem itt a srácokat, de nem jutottam oda. Meglepődve tapasztaltam, hogy ők viszont találtak rá időt, megkerestek és ismerősnek jelöltek. Egy percig néztem, majd mielőtt elfogadtam, dobtam egy üzenetet Aleixnek.

" Szabad nekem elfogadni a követéseteket? "

Míg vártam a válaszára rá kattintottam Aleix nevére és láttam, hogy az ő oldala is privát, így amíg nem követem őt, addig nem láthatom a posztjait. Így inkább George oldalára mentem. Ott elkezdtem a fotókat nézegetni és bele olvasni a hozzászólásokba. Majd átmentem a Williams csapat oldalára, őket bekövettem. Nagy élvezettel kezdtem a posztokat nézni és olvasni. Aztán rá találtam pár George rajongói oldalra, és ekkor kezdtem érteni, miről is beszéltek a srácok és miért volt az a rengeteg pont a szerződésben. Azok a fotó és videók amin a rajongók George-val találkoznak, némelyiken érződött mennyire terhes tud ez lenni a számára.

Erről eszembe jutott, hogy a családomnak még semmit nem mondtam a srácokról, nem hogy az Aleixsel való kapcsolatomról. Azt hiszem ma elkezdek beszélni róluk, szépen lassan beavatom őket.
Tovább mentem az F1 hivatalos oldalára, mikor csippant a telefonom.

Séta a parkban, egy barátság kezdete és egy szerelem hajnala. Onde histórias criam vida. Descubra agora