Kilencedik

98 5 0
                                    

Meglepetés

Aleix

2020. Január 6. 22:20


Még éreztem teste melegét az arcomon és azt a természetes mégis kellemes virágos illatát, ahogy elindultam vissza a hotelbe.

Teljesen megbabonáz ez a lány.
Eddig magamnak sem mertem bevallani, de most, hogy kettesben sétáltunk, már nagyon nehezen tudtam vissza fogni magam, nem is sikerült teljesen.

Ahogy rám nézett azokkal a csillogó szemeivel búcsúzáskor, amelyek most a sötét éjszakában egészen barnának tűntek, míg a hotelben a lámpafényben ragyogó zöldek voltak. Annyi melegség van a tekintetében, elveszek benne.

Gondolataimból telefonom rezgése rántott vissza. Azt hittem megint a kölyök hív, de most a másik bébicsősz keresett újra. Kifújtam a levegőt és fogadtam a hívást.

- Harry, igen megbeszéltem vele.
- Igen tisztában van vele.
- Nem, nem George előtt, haza kísértem és kettesben voltunk.
- Én bízom benne teljesen, nem lesz gond.
- Jó éjt.

Harry még bizalmatlan kicsit Lillával, de láttam szimpatikus neki, csak meg kell ismernie. Bár ő kutatott utána, lehet többet tud róla mint mi.

Ő is azonnal levágta amikor ma Lilla mögött meglátott a szerződéskötés közben, hogy mi folyik bennem. Miért van az, hogy mindenki jobban látja, mint én saját magamat?

Nem értem magam. Mindig tudatosan éltem az életem, megtervezve, hogyan jutok egyik helyzetből a másikba.

Tudtam, mikor George mellett kezdtem dolgozni, hogy kihívásokkal teli lesz, és egyre jobban élvezem is ezt.

Erre jön ez a lány, aki sétál a parkban és olyan kihívás elé állít, amire nem voltam felkészülve, pedig én mindig minden lehetőséget megtervezek, számításba veszek.

Semmiben sem emlékeztet azokra a lányokra, akikkel korábban együtt voltam, ez is nagyon furcsa. De lehet ebben rejlik a titok. Bár habitusban szeretem a vidám és élénk lányokat, de külsőre nem lenne az esetem. Igaz nem is az fogott meg benne hanem a személyisége.

Közben vissza értem a hotelhez, oda sétáltam a recepcióhoz.

- Hello Tomi.

- Jó estét Mr. Casanovas, miben segíthetek?

- Szeretnék megbizonyosodni róla, hogy a papírokkal minden rendben van, amelyet a hölgy vendégünkkel intéztek.

- Igen Uram, Mr. Russell volt lent korábban, és mindent elintéztünk. A hölgy nyugodtan jöhet önökhöz.

- Köszönöm, nagyon remélem, hogy rendben lesz minden. Ő egy barátunk, nem szeretném ha kellemetlenségbe ütközne. Holnap is várjuk majd őt ide.

- Holnap nem én leszek itt, de a kollégáimnak is át fogok adni minden szükséges információt.

- A hétvégén fontos vendégeink lesznek, akiknek szintén nagyon fontos a diszkréció, de ezeket azt hiszem már intéztük.

- Igen uram azzal is minden rendben van.

- Köszönöm Tomi, jó éjt.

- Jó éjt uram.

Gyalog mentem fel az ötödikre, bár már késő volt és fáradt voltam, de kellett az agyamnak a mozgás, hátha így tisztábban látok.

Mikor a lakosztályunkhoz értem, reméltem, hogy a kölyök már alszik, de mikor bementem a bejárati ajtón, láttam hogy ég a lámpa a szobájaban, és az ajtónyitás zajára azonnal elő is került.

Séta a parkban, egy barátság kezdete és egy szerelem hajnala. Onde histórias criam vida. Descubra agora