Z góry przepraszam za błędy ortograficzne, literówki czy korektę. Nie zwracajcie uwagi ;)
Norm poszedł, a ty zostałaś przy helikopterze, ciągle go badając. Weszłaś do środka, uważając na wszystko, co wyglądało jakby miało zaraz się włączyć. Za siedzeniami była wielka skrzynia, którą otworzyłaś z lekkim strachem. Nie wiadomo co tam było. A mogło być tam wszystko. Powoli otworzyłaś skrytkę i ujrzałaś w niej…zdjęcia, masę ubrań, kilka butelek wody oraz jej naszyjnik z kryształem, oprawionego w srebro. Miała taki na kilku zdjęciach, jakie również się znajdowały w środku.
–To Trudy ?
Podskoczyłaś na głos Neteyama.
–Tak. To Trudy…- westchnęłaś i wróciłaś do przeglądania jej rzeczy.
–Jesteś do niej bardzo podobna. Jesteś niesamowicie piękna.- powiedział, siadając na jednym z siedzeń.
–Dziękuje, ale nie musisz się podlizywać.
–Wcale się nie podlizuję. Bo wiem, że nie muszę. Kochasz mnie takiego jaki jestem.
–Racja.- odpowiedziałaś, nie patrząc na niego.- Coś się stało, że tu jesteś ?
–A czy nie mogę po prostu przyjść i popatrzeć na dziewczynę, którą szczerze kocham ?
Chyba się przesłyszałaś.
–Chwila, co ?.- spojrzałaś na niego ukradkiem.
–No co ?.- również się zdziwił.- Powiedziałem coś nie tak ?.- chyba zaczął panikować.
–Nie…nie powiedziałeś, spokojnie. Po prostu…to dla mnie nowe uczucie.- mruknęłaś, wyjmując zdjęcia.- Nigdy nie doświadczyłam miłości.
–Wiem o tym.- podszedł do ciebie.- Nawet nie wiesz, jak bardzo jestem szczęśliwy, że to akurat ja mam zaszczyt pokazać ci czym jest miłość.
Podszedł do ciebie i objął cię swoimi ramionami. Wtuliłaś się w jego ciało. Pachniał morzem oraz czymś słodkim.
–Jak się czuję Kiri ?.- zapytałaś po kilku minutach ciszy.
–Lepiej fizycznie…psychicznie już trochę mniej.
–Nadal przeżywa, że nie będzie już mogła łączyć się z Eywą ?
–Tak…to naprawdę był dla niej wstrząs.
–Zdaję sobie z tego sprawę…mi powiedzieli, że mam krew, która szybko się produkuje…cokolwiek to znaczy, nie czuję się normalna.
CZYTASZ
My Heart Lies In Pandora | Avatar: Istota Wody
Fiksi PenggemarWersja rozszerzona mojej książki z Avatara, do której mam ogromny sentyment💙