1.yeni komşu

6.6K 237 295
                                    

Sumut, küfür, zorlama, taciz, ve üçlü ilişki içerecek bilginize.
.
.
.

-şerefsizsin oğlum gel buraya seni öldürücem o parfüm nekadar pahalı biliyormusun götünü satsan alamazsın.

-sen nasıl aldın kanka yoksa sattın mı?

-lan ben şimd- ahhh

Felix

Bu çocuğun tek işi beni deli etmek, en sevdiğim parfümüm o benim, özel üretim o bikere dünyada sayılı kişide var ama gel görki benim bitanecik arkadaşım şişenin yarısını üzerine bocaladı. yakalarsam öldüreceğim diye düşünürken ayağımın kaymasıyla neredeyse merdivenlerden yuvarlanıp kendim ölüyordum.

Neyseki merdivenlerden yukarı çıkan bir adam beni tuttu ve kollarına düştüm. Şoku atlatmaya çalışırken adam beni kucağından geri itip hiç birşey demeden önümden geçip gitti, teşekkür edecektim lan adam mı sikiyoruz ne diye kaçıyorsun neyse ben yinede edeyim belki duyar.

-hey maskeli teşekkür ederim.

-noldu az kalsın yuvarlanıyordun değil mi, oh olsun sana, arkadaşından bir parfümü kıskanırsan böyle olur işte.

-oğlum varya seni yakalayıp öyle bi sik-

-he kanka he hadi ben kaçtım sevgilim bekler

-lan akşam seungmini de al gel tek başıma canım sıkılıyor evde.

-tamam hadi bays.

Jisung giderken bende daireme geri çıkmaya başladım bugün apartmanda çok ses vardı birilerinin taşınıyor olabileceğini düşündüm ve merdivenleri çıkmaya devam ettim, kapı komşum joy teyzeyi gördüm o kesin biliyordur diyerek yanına adımladım.

-joy teyze apartmana biri mi geliyor?

-evet tatlım, bekar ve yakışıklı bir adam.

-uaa kimmiş kimmiş adı neymiş nereliymiş?

-okadarını bilmiyorum tatlım taşındıktan sonra ziyaretine gider öğreniriz hmm

-benide götürürsün dimi?

-ah tabikide lix şimdi gitmeliyim

-tamam babay

Üst katıma taşınan yakışıklı ve bekar kişisini merak ederek kapımı açıp eve girdim aptal jisung makyaj masamı kıyafetlerimi takılarımı her yeri dağıtmıştı, nezaman sevgilisiyle buluşacak olsa soluğu bende alıp süslenip çıkıyor banada arkasını toplamak kalıyordu neyse toplıyım bari zaten yapacak işim yok .

Ortalığı topladıktan sonra uykumun geldiğini hissederek odama geçtim resmen gündüz gündüz gözümden uyku akıyordu üzerimdekileri zar zor çıkartıp kısa bir şort ve rahat bir tşört giyip kendimi yatağıma attım huzurla gözlerimi kapatmıştım ki, ahhhh yukardan gelen gürültü ve ses inanılmaz rahatsız ediciydi sanırım evi yerleştiriyorlardı ama benim çok uykum var. Gürültüye aldırış etmeden gözlerimi tekrar kapattım bu sefer gelen yüksek gürültü ile yataktan fırladım resmen sanki birşey düşmüş tavan tepeme yıkılacak gibiydi gidip uyarmaya karar verdim.

Daddy-ah||HyunJeongLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin