24.herşeyi öğrenecek ve beni terkedecek

1.4K 108 26
                                    


- ne diyor

- konuşmak istediği birşey varmış şirkete gelecek...

söylediği şeyi duyuca kahvem boğazımda kalmış ve öksürük krizine girmiştim hyunjin'in uzattığı suyu içerken gözlerim çoktan dolmuş ve ellerim titriyordu. Jeongin hyunjin'le ne konuşacak, ya dün geceyi anlatırsa ya hakkımda yalan yanlış şeyler söylerse tanrım ben nasıl bi aptalım kendimi bu duruma nasıl düşürdüm

- bebeğim iyi misin

- i-iyiyim sadece boş bulundum

- tamam ozaman hadi gidip hazırlanalım işe geç kalmamalıyız

- sen git kahvemi içip geliyorum

Hyunjin odaya gittiğinde gözlerimi serbest bırakıp biriken yaşların akmasına izin verdim hata bendeydi hiç tanımadığım birine özel sorunlarımı anlatıp yanında sarhoş olacak kadar içmemeliydim. Eğer hyunjin öğrenirse beni kesinlikle affetmez benden ayrılır beni bırakır ama ben onsuz yaşayamam ki çok seviyorum onu. Acı kahvemden bir yudum daha alıp kalkarak odaya doğru ilerlemeye başladım aklımda jeongin'in hyunjin'le ne konuşacağı dönüyordu sadece.

Kapıyı açıp odaya girmemle hyunjin'in beni kapıya dayayıp dudaklarıma yapışması bir oldu ellerini kalçalarıma atıp beni kucağına aldığında hemen bacaklarımı beline dolayıp kollarımı boynuna sardım. Açlıkla sanki özlemiş gibi öpüyordu bense ona karşılık vermeye çalışırken içimdeki ağlama istediğini bastırmak için büyük çaba harcıyordum. Dudaklarının tadını hissettiğimde jeongin'le öpüştüğüm kısacık o an geldi aklıma hayır şimdi bunu düşünme Felix belkide onu son öpüşün belkide şirkete gittiğimizde herşeyi öğrenecek ve beni terkedecek.

Sert öpücüğüne onun kadar olmasada karşılık vermeye çalıştım arkasını dönerek yatağa yaklaştı ve yavaşça sırtımı yatakla buluşturup bacaklarımın arasına girerek üstümdeki yerini aldı. Çıplaktı sadece boxerı vardı ve sertleşen erkekliği sürekli erkekliğime temas ediyordu bununla birlikte kendimi inlemekten alıkoyamıyordum.

- hyun-ah~ çok sertsin canımı yakmanını istiyorun

- ahh~ sikeyim sürtük

Hızlı nefeslerimizin arasından konuştuğumuz kirli sözler ikimizinde yükselmesine sebep oluyordu. Onun ağzından çıkan küfür ve pis kelimeler sex esnasında olunca farklı hissetmemi sağlıyordu.

Dizlerinin üzerinde yükselip şortumu çıkarttı, sonrada kendi boxerını çıkartıp dudaklarını erkekliğime bastırdı. Bacaklarımın iç kısımlarını sertçe emiyor ve ısırıyordu izlerini bıraktığına emindim. Bir süre sonra deliğimde hissettiğim ıslaklıkla inledim diliyle deliğimi talan etmekten çekinmiyordu.

- daddy-ahh~ bukadar yeter lütfen içime gir dayanamıyorum

- tadın okadar güzelki bırakamıyorum sevgilim

- ahh lütfen içime gir

Deliğimi son kez ıslattıktan sonra sertliğini sürttü ve hızlı bir şekilde içime girdi sertliği duvarlarımı yıkarak karnıma kadar uzanmıştı hissettiğim acı ve zevkle tırnaklarımı hyunjinin sırtına geçirirken sert vuruşların arasındaki çığlık çığlığa olan inlemelerim tüm odayı sarmıştı...
~
Hazırlanarak evden çıkıp şirkete gitmek için arabaya bindik korkuyordum heyecanlıydım ama bununla yüzlemem gerekiyordu ne olursa olsun hyunjini kaybetmemek için elimden gelen herşeyi yapacağıma dair kendime söz verip yan tarafımda ciddi bir şekilde araba kullanan sevgilime döndüm

Daddy-ah||HyunJeongLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin