- şey sen bizi yanlış anlamışsın ben hyunjin'in k-- jeongin sus hadi gidelim
git tabi anca git zaten, yapmayı bildiğin başka birşey var mı acaba
- Felix iyi misin, keşke bi konuşsaydın hep aynısın birşeyin aslını bilmeden yargılıyorsun insanları
- neyin aslını bilcekmişim herşey ortada dün gece ben hasta uyurken o oturmuş yanındaki adamla sohbet ediyordu
- ahm tamam birşey demiyorum, neyse benim kalkmam lazım sonra görüşürüz
- hıhım kendine iyi bak
Kafeden çıkıp sinirle arabama bindim ve eve doğru yola çıktım içimde beni rahatsız eden bir his vardı acaba ben yine aptallıkmı yapmıştım ya yanındaki arkadaşıysa yada bi kardeşi daha varsa of Felix ya bi fevri davranma amk. Çokmu kızdı acaba bana keşke önce bi sorsaydım aklımdaki düşüncelerle birlikte eve geldim. Apartmana girerek merdivenlerden çıkmaya başladım asansör vardı ama korktuğum için binemiyordum bu yüzden hep merdiven kullanıyordum.
İlk önce hyunjin'in dairesine geldim zile bastım ama açan yoktu daha çok bastım hala açılmayınca evde olmadığını anlayarak kendi daireme geri indim ve kapıyı açıp eve girdim.
Kendimi koltuğa bırakıp telefonumu elime aldım daha numarasını bile almamıştımki nasıl arayabilirim. Napıyor acaba şimdi ne zaman gelirki evdede çok canım sıkılıyor jisung'u arasam gelirmiki.
Jisung aranıyor...
- jis nerdesin canım sıkılıyor bana gel
- gelemem bebeğim Minho'yla birlikte dışarı çıkıcaz
- sevgili yaptın beni boşla zaten küstüm kapat
Arama sonlandırıldı ...
- of ya niye yapacak birşeyim yok acaba bi işe girip çalışsammı vakit geçer, of ne çalışması ya zenginim ben bikere annem babam orda burda çalıştığımı duysa çok çalışmak istiyorsan gelde şirketin başına geç derler kesin yok almıyım en iyisi evde oturmak.
Akşam olmak üzereydi ama hala gelen yoktu belkide gelmiştir evindedir. Bana kızdığı için gelmiyor kesin, çıkıp bi baksammı belkide gelmiştir dimi. yerimden kalkarak evden çıkmak için kapıyı açtım, açmamla o adamla karşılaştım merdivenlerden iniyordu göz göze geldik yaklaştı ve dibimde durdu.
- seninle biraz konuşalım mı Felix?
Neredeyse yarım saat konuştuktan sonra o gitti ve bende hyunjinle konuşmak için üst kata çıktım. Elim zile gidiyordu ama basamıyordum ne bok yicem şimdi ben ya of kesin çok sinirli.
Cesaretimi toplayıp zile bastım hayret ilk çalışımda açmıştı ama kapıda kimse yoktu yüzümü görmek istemiyor sanırım. Neyse içeri girip kapıyı kapattım etrafıma bakındığımda hyunjin yoktu bana kapıyı kim açtı ozaman adımlarımı odasına çevirdim ve kapıyı açıp içeri girdim. Hyunjin yatakta yatıyordu bu saatte uyuyormuydu yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy-ah||HyunJeongLix
Fanfiction#**DÜZENLENDİ**arkadaşlarıyla girdiği iddia felix'in başına neler getirecek? +18 küfür zorbalık taciz alıkoyma işkence sadece kurgudur gerçeklikle ve gerçek kişilerle asla alakası yoktur