28.daha fazlasını istiyorum dadyy

1.8K 102 137
                                    

(Yazarın anlatımıyla)
.
.
.
.
Hyunjin eve erken gelmişti eve gelir gelmez direk jeongin'in odasına ilerledi kapıyı yavaşça açıp içeriye girdi ve tekrar yavaşça kapattı. Ortadaki büyük yatağa yaklaştığında jeongin yattığı yerde Felix ise oturduğu yerde uyuyordu. Önce jeongin'e yaklaştı yanına oturup saçlarını okşadı ve eğilip saçlarının arasına bir öpücük bıraktı, huzursuzlanan jeongin gözlerini araladı ve karşısındaki yüze baktı.

Hyun: güzelim iyi misin

Jeong: hyunjin o çok sertti canım çok yanıyor

Hyun: şşşht tamam geçecek gece gelip seninle ilgileneceğim tamam mı

Jeong: geliceksin ama dimi, söz ver

Hyun: hıhım söz, hadi şimdi biraz daha uyu

Hyunjin jeongin'e yaklaştı ve dudaklarını uzunca öpüp yanından kalkarak felix'in yanına geçti, Felix içine girdiği oyundan habersiz masum bir şekilde belkide olanların pişmanlığını yaşayarak uyuyordu. Yaklaştı ve alnına bir öpücük bıraktı Felix anında gözlerini açarken karşısında gördüğü yüz ile neye uğradığını şaşırdı. Telaşla yerinden kalktığında elleri çoktan titremeye başlamıştı bile hyunjin'e ne uyduracağını düşünüyordu.

Hyun: bebeğim, seni uyandırdım özür dilerim

Felix: şey hyunjin ben aslın-

Hyun: jeongin söyledi karnı ağrıdığı için yanında kalmışsın iyi kalpli meleğim benim

Felix ani gelen rahatlamayla derin bir nefes aldı ve hyunjin'e sarıldı. Kollarında huzur bulurken kokusunu içine çekip gülümsedi. Gözü yatakta uyuyan jeongin'e kaydı ağrısının geçip geçmediğini merak ediyordu hyunjin bunun farkına varmış olacakki felixe döndü ve "merak etme o iyi" diye söyledi.

Hyun: hadi gidip yemek yiyelim

Felix: tamam

Odadan çıkarak mutfağa geldiler jimin'e yiyecek birşeyler hazırlamasını söyleyerek sohbet etmeye başladılar.

- söyle bakalım günün nasıl geçti

- i-iyi

- bu kadar mı

- uyudum jeongin le vakit geçirdim başka bişey yok

- hmm peki, hadi yemeğimizi yiyelim

Sessizce yemeklerini yediler ve Felix masadan kalkarak mutfaktan çıkacağı sırada hyunjin seslendi.

- güzelim, bu yemeği jeongin'e götürüp yedirebilir misin benim duş almam gerekiyor

- hıhım tamam

Felix yemek tepsisini alarak arkasına döndü ve jeonginin odasına doğru ilerlemeye başladı. Aklından geçen tek şey hyunjin'in gerçekten iyi kalpli olduğuydu hiç bir şeyi sorgulamamıştı bile. Odaya geldiğinde kapıyı yavaşça açıp içeri girdi ve tekrar kapattı yemeği komidine bırakıp jeongin'e yaklaştı.

- jeongin hadi uyan sana yemek getirdim

- hıhım

- iyi hissediyor musun ağrın varmı

- iyiyim merak etme, ama sen bana bir öpücük verirsen daha iyi olurum

- piçin tekisin biliyorsun değil mi

Daddy-ah||HyunJeongLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin