- okadar çok çikolata yersen olacağı buydu buraya gel- nereye geleyim
- kucağıma
Sanırım başka birşey dilesem olacakmış yavaşça kayarak hyunjin'in bacaklarının arasına girdim ve sırtımı göğsüne yasladım elini tşörtümün içine sokup göbeğime masaj yapmaya başladı minik minik okşuyordu.
televizyona baktığımda gördüğüm sahneyle gözlerim kocaman açılmıştı ilk bölümdende sex sahnesi koymazsınız dimi. Siktir bu nasıl sahne lan kelepçeli kırbaçlı şu an utancımdam ölmek üzere olsamda tenime dokunan el ve sahnenin verdiği etkiyle kasıklarımda ki haraketlenmeyi hissetmeye başlamıştım.
- daddy
- hmm
- seninde böyle fantazilerin var mı?
- ne gibi?
- öyle işte kelepçe kırbaç falan
- fantazilerimin seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum
- hiç bir şeye cevap verme zaten sen
- o benden kaçtıkça ben dahada çok yaklaşıyordum içimdeki istek her saniye dahada çok büyüyordu ve bedenim onun için verdiği tepkileri daha önce kimse için vermemişti. Canım yine oyun istiyordu. Hala göbeğimde olan elimi tutup yavaşça kasıklarımda ki sertliğe kaydırdım hissettiğim temasla gözlerim kapanırken elini iyice bastırmıştım.
- ne yapıyorsun Felix?
- dün gecekinden istiyorum lütfen daddy
- neden, sabah uyandığında sapık olduğumu söylemen için mi?
- çok istiyorum daddy, hadi bana dokun
hyunjin elini şortumun içine sokarak penisimi okşamaya başlamıştı. Aldığım zevkle gözlerim kayarken başımı göğsüne iyice yasladım.
- hyunjin-ah~ e-ellerin çok iyi hissettiriyor
Sadece dokunuşlarıyla bütün bedenimi titretecek kadar çok zevk veriyordu bana, bedenimse daha fazlasını istiyordu bütün bedenimi öpsün dokunsun bana sahip olsun istiyordum. Git gide artan inlemelerime engel olamazken bende ona dokunmak istiyordum.
- hyunjin
- hmm
- bende sana dokunmak istiyorum
Hyunjin söylediğim şeyle beni altına alıp üstüme çıktı elini şortuma attığında birşey demeyerek çıkartmasına yardım ettim utanıyordum ama istediklerim daha ağır basıyordu bende elimi onun eşofmanına götürüp indirmeye çalıştığımda elimi tuttu.
- bunu yapmak istediğine emin misin?
- e-evet sadece sana dokunmak istiyorum
Elimi bıraktı ve bende eşofmanını boxerıyla birlikte indirdim. Karnıma değen sertlikle gözlerim oraya kaydı siktir indirmesem daha iyi olurmuş sanki bu adamın şeyi gerçekten çok büyüktü yani benimkide küçük sayılmazdı ama onunkinin yanında birazcık küçüktü işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy-ah||HyunJeongLix
Fanfiction#**DÜZENLENDİ**arkadaşlarıyla girdiği iddia felix'in başına neler getirecek? +18 küfür zorbalık taciz alıkoyma işkence sadece kurgudur gerçeklikle ve gerçek kişilerle asla alakası yoktur