4.maskeni çıkart

2.6K 210 105
                                    

- belki bi öpücük verebilirsin

- ha!!!

tamam şimdi anlamıştım kesinlikle bir sapığın kucağında oturuyordum. Kalkmaya çalışsam bile buna izin vermiyordu şu an ne yapacağımı bilmiyorum ama tehlikeli sularda yüzdüğüm kesin.

- öpmekmi dedin saçmalama istersen ben daha önce hiç kimseyi öpmedim ve hiç kimse bana tanımadığım bir adamı öptüremez

- emin misin?

- evet eminim hem senin ağzın yok bikere nereyi öpcekmişim maskeni mi?

- eğer beni öpeceğine söz verirsen maskemi çıkartacağım

- önce maskeni çıkart ya çok çirkinsen ıyy öpemem ben çirkin birini

- önce öpeceğine söz ver sonra çıkartacağım

Çok güzel maskeli komşum yüzünü göstermek için benden öpücük istiyordu. Nasıl bişeyin içine düştüm lan ben gece gece tanımadığım bi adamın kucağında, bu ben değilim ama bu adamın yüzünü gerçekten çok merak ediyorum of ne yapsam.

- e karar veremedin mi?

- tamam kabul ediyorum hadi çıkart maskeni öpeceğim

- çok çirkinsem bile mi?

- evet, hadi

- önce düzgünce otur bana doğru dön

Bu adam benim sınırlarımı zorluyordu ama içimdeki merak dediklerini yapmama sebep oluyordu. Ayağa kalktım ve tekrar yüz yüze gelecek sekilde kucağına oturdum. Eli maskesine gitmişti gözümü kırpmadan onu izliyordum şu an heyecandan kalbim durabilirdi. Sonunda maskesini çıkardığında büyük çok büyük çaplı bir şok geçirdiğim kesindi.

- siktir, s-sen gerçekten çok

- çok ne, çirkin miyim?

- güzelsin

Karşımda gördüğüm güzelliği daha önce hiç kimsede görmemiştim nasıl bukadar güzel olabilirdi pembe kalın dudakları gözleri siyah saçları bu adam gerçekten mükemmeldi, tanrım o gerçekten çok güzeldi peki ama neden maske takıyor.

- bittiyse sözünü tut

- ha ne, ne sözü?

- öpücük sözü

- şey ben aslında t-tamam ama gözlerini kapat

- peki öyle olsun

Gözlerini kapattığında gözlerimle dudaklarına odaklandım okadar güzeldiki pembe dudakları öpülmek için var gibiydiler. Şu an çok utanıyordum yavaşça yüzüne yaklaştım ve dudağına değip değmediğini anlamadığım küçük bir öpücük bıraktım ve yüzümü geri çektim.

- öptüm tamam artık bırak beni

- sen ona öpmekmi diyorsun, sana öpmek nasıl oluyormuş öğreteyim

- ah dur

Ben ne olduğunu anlayamadan belimdeki elleriyle beni kendine iyice çekip dudaklarıma yapıştı ellerim reflex olarak direk omuzlarına tutunmuştu üst dudağımı açlıkla emiyordu farkında olmadan öpüşüne karşılık vermeye başlamıştım ellerimi boynuna atıp kucağına iyice yerleştim ve kalın alt dudağını dudaklarımın arasına alarak emmeye başladım.

Daddy-ah||HyunJeongLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin