26.sana ne a*cık ağızlı

1.3K 105 84
                                    

- çek şunu jimin istemiyorum süt falan geri götür

- çocukluk yapma Felix hemen sütünü içip kekini yiyorsun hyunjin beyin kesin emri

- yemiyorum işte zorlamı yedircen ha gel yedir yemicem

- ahhm sen insanı delirtirsin Felix hyunjin bey sana iyi katlanıyor

- seviyor çünkü beni...

Evet seviyor beni, bende onu seviyorum ama olanlar onun arkasından yaptıklarım zorlamı kendi isteğimlemi, neden zevk aldım istemesem sikim kalkarmıydı amk sikeyim böyle işi sevgilim olmayacaktıki o jeongin orospusunu bi sikecektim götünün üzerine oturamayacaktı piç, ama dua etsin sevgilim var olanlara gerçekten anlam veremiyorum jeongin o birden nasıl girdi hayatıma jeongin kim benden ne istiyor, peki Hyunjin olanları bilseydi ne yapardı belkide jeongin'i öldürür yada beni belkide ikimizide öldürür.

- Felix neden ağlıyorsun

- git başımdan jimin ya konuşmak istemiyorum

- bir sorunun varsa bana anlatabilirsin

- istemiyorum anlatmak en son bi sorunumu piçin birine anlattığımda başıma gelmeyen kalmadı git istemiyorum bunlarıda götür yemicem

- peki yinede konuşmak istersen yada bir ihtiyacın olursa seslen

Jimin odadan çıktıktan sonra yatağıma girip yorganı başıma kadar çektim, uyumayı düşünüyordumki kapının açılmasıyla sinirli bir nefes verdim jimin'in geldiğini düşünerek hiç ses çıkartmadan uyumaya devam ediyordum ama yorganın üzerimden havalanmasıyla gözlerimi açarak kalkıp ne olduğuna baktım ve yine jeongin, beni hiç rahat bırakmayacak öyle değilmi. Elindeki süt ve kekle yatağa yaklaştı ve tam yanıma oturdu.

- neden yemedin, henüz kahvaltı bile yapmadın hemen ye bunları hasta olmanı istemem

- aptalmısın sen, çık git şurdan gelmiş bana kek ye diyor

- neden yoksa kek yerine beni yemeyimi tercih edersin

- bok yemeyi tercih ederim canım çık git odamdan

- ahh lixie çok kırıcısın beni üzüyorsun halbuki az önce zevkten inli-

- kes sesini zevk aldığım inlediğim falan yok git dedim sana yüzünü görmek istemiyorum

- üzgünüm bebeğim eğer bunları yemezsen hiç bir yere gitmiyorum yiyene kadar burdayım sen bilirsin

Söylediği şeyde ciddi olduğunu görünce hemen elindeki tepsiyi alıp kucağıma koydum ve iki dilim kekin hepsini ağzıma tıkıp sütüde bir yudumda içip tepsiyi eline geri verip gözlerimle kapıyı işaret ettim.

- ahm benim akıllı bebeğim şimdi yat ve uyu

Yanağımdan makas alıp kalktı ve gülümseyerek odadan çıktı siktir ne yapmaya çalışıyor bu bir türlü anlam veremiyorum ahhh kafayı yiyeceğim neyse biraz uyusam iyi olacak sanırım.
~
Uyandığımda gözlerimi direk saate çevirmiştimki kapının çalmasıyla hyunjin'in geldiğini düşünüp hemen yerimden kalktım ve hızlı adımlarla odamdan çıktım. merdivenlere dikilip aşağıya baktığımda gelen kişinin hyunjin olduğunu gördüm, ama bir dakika jeongin'emi sarılıyor o siktir ellerine bak hasta olduğum büyük ellerini jeonginin beline dolamış piç, sikeyim jeongin hyunjin'in yanağınımı öptü, sonrada ayrıldılar ve hyunjin gülümseyerek merdivenlere yönelirken jeongin mutfağa ilerledi gördüğüm görüntüye sinir olurken bir taraftanda bunun normal olduğunu düşündüm çünkü onlar kuzendi bende arkadaşlarıma böyle sarılıp öpebiliyorum yani dimi..

Daddy-ah||HyunJeongLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin