21.dokunman gereken yer ön tarafımda

1.6K 105 60
                                    

Odama gelerek yatağıma yattım ve düşünmeye başladım. Hyunjin güzeldi gerçekten çok güzel başlarda onu altıma almak gibi bir düşüncem olmasada son zamanlarda sık sık aklıma geliyordu bu konuyu onunla ciddi ciddi konuşmam gerekiyor sanırım nasıl yapacaksam artık.

Başkaları karşılıklı yapıyorsa biz niye yapmayalım bence bu gayet normal bir istek. Of neyse şimdi birazcık uyusam iyi olacak zaman geçsin ve sevgilime hemencik kavuşayım.

Jimin: Felix uyan, hey uyansana

Felix: of git başımdan ya

Jimin: kurabiyeyle süt getirdim sana bunları yemen gerekiyor hyunjin beyin kesin emri kalk hadi

Felix: saat kaç gelmedi mi daha

Jimin: bir saate geleceğini söyledi

Bıkkın bir nefes vererek yattığım yerde kendimi geri çekip sırtımı yatak başlığına dayadım. Uzaktan bile benimi düşünüyordu yani bu çok tatlı ama, bi gelsin ağzını burnunu yemeyi ihmal etmeyeceğim.

Jimin: ne sırıtıyorsun öyle

Felix: sevgilimi düşünüyorum onu özledim

Jimin: bişey sorcam, hyunjin bey gibi sert bir adamı nasıl kedi gibi yapmayı başardın.

Felix: Felix farkı bebeğim, herkes yapamaz onu

Jimin: hmm iyi neyse ben gidiyorum bişeye ihtiyacın olursa seslen

Felix: tamam

Sütümü içip kurabiyelerimi yedikten sonra sevgilime güzel görünmek için duşa girip hazırlanmaya karar verdim. Dolabımı açıp içinden kısa ve dar bir şortla bir tişört alıp yatağın üzerine bıraktıktan sonra banyoya girdim ve güzelce yıkanıp temizlendim.

Odaya geri dönüp üzerimi giyindim ve saçlarımı kurutup şekil verdim dudaklarımı hafif renklendirdikten sonra parfümümü sıktım ve aynaya baktım, siktir gerçekten çok güzelim, ama hyunjin de güzel dudakları off biran önce gelse.

Kendimi sırt üstü yatağa bırakıp beklemeye başladım..yarım saat geçmişti kapının sesiyle hemen yattığım yerden doğrularak ayağa kalktım gelen hyunjin di. Tanrım takım elbisenin içinde okadar sexi görünüyordu ki öleceğim. Koşarak kucağına atladım ve kollarımı boynuna sarıp bacaklarımı kalçasına doladım elleri anında kalçama yerleşirken dudaklarımı dolgun pembeliklerine bastırıp öylece kaldım.

- Tanrım, çok özledim hyunjin işe gitme ne olur

- hmm bende seni özledim güzelim ama işe gitmem gerekiyor değil mi

Beni kucağından indirmeden ilerledi ve yatağa oturdu. Boynundaki kravatı gevşeterek çıkardı ve yan tarafına bırakıp gömleğinin düğmelerini açtı haraketlerini dudaklarımı yalayarak izliyordum of sanırım çoktan azdım.

- bu halin ne senin bu şortla evde dolaşmadın değil mi

- ahm hayır sevgilim şimdi giydim sana güzel görünmek istedim

- hmm harikasın bebeğim

Boynundaki ellerimi sıkılaştırarak kalçalarımı tamda erkekliğinin üzerine yerleştirip dudaklarına yapıştım, dudaklarını sertçe emerken üzerinde sürtünmeye başladım.

Daddy-ah||HyunJeongLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin