Felix: ufff ayağım ahh çok acıyor
Gözlerimi ayağımdaki ağrı ve acıyla açtım sağ ayağım ve bacağım felç olmuş gibiydi kımıldayamıyordum bile kendime geldiğimde burnuma dolan kokuyu hissettim "hyunjin" başımı yavaşça kaldırıp karşımdaki yüze baktım özlediğim dudaklar santim uzağımda duruyordu elimi yanağına koyup yavaşça okşayıp seslendim.
Felix: hyunjin
Hyun: bebeğim, günaydın
Felix: seni özledim hyunjin
Hyun: bende seni özledim sevgilim
Daha fazla dayanamayarak dudaklarımı hyunjin'in pembe dolgun dudaklarına bastırdın çok özlemiştim bu hissi dudaklarının tadını kokusunu tenini. Canımın acısını unutarak alt dudağını ağzımın içine alıp emmeye başladım çok özlemiştim ve sabırsızdım dilimi ağzının içine gönderip dilinin özlediğim sıcaklığını tattım öpüşmemiz ateşlenirken boynumda hissettiğim islak ve sert öpücükle hyunjin'in ağzına inlemiştim.
Bu jeongindi hyunjin'in dudaklarından ayrılıp zorla arkama döndüm ve bana özlem ve istek dolu gözlerle bakan jeongin'in dudaklarına kapanıp öpmeye başladım hyunjin büyük elleriyle belimi okşarken jeongin elini tşörtümün içine sokmuş meme uçlarımı okşayıp sıktırıyordu erkekliğim taş gibi olmuştu on beş gündür dokunmamıştım bile kendime.Jeongin'in dudaklarımı talan ederken hyunjin boynumu emiyordu kendimi jeongin'e sürtmeye başladığımda ayağımın temas etmesiyle ağzımdan sesli bir inleme çıkmış ve dudaklarımı ayırmıştım.
Jeong: bebeğim iyi misin, ne oldu
Felix: ayağım, ayağım çok acıyor off
Hyun: ayağın mı, ne oldu ki ayağına
Jeong: dün olanları bilmiyorsun tabi dur önce felix'in ilaçlarını vereyim sonra anlatırım
Jeongin odadan çıktı ve bir süre sonra elinde bir bardak süt ve ilaçlarla geri döndü yatakta zorla oturur pozisyona gelip önce sütü içtim sonrada ilaçları benimle ilgilenmeleri gerçekten kendimi iyi hissetmemi sağlıyordu.
Jeong: şimdi geçer tamam mı bebeğim
Felix: hıhım
Hyun: anlat istersen artık
Hyunjin tedirgin ve meraklı gözlerle bize bakıyordu. Jeongin olan biten herşeyi anlattığında ayağa kalkarak derin bir nefes aldı sinirli gibi görünüyordu.
Hyun: yani jeongin olacak şey mi bu, ya daha kötü bişey olsaydı ya araba falan çarpsaydı, ayrıca bizi bırakıp gitme fikride ne demek oluyor benim olanın benden gidemeyeceğini hala öğrenemedin mi, hem felix'in hayatını tehlikeye attın hemde beni terketmeyi düşündün hmm ozaman güzel bir cezayı hakettin.
Felix: bağırma sevgilime, git burdan sen bize hep bağırıyorsun zaten jeongin aşkım korkma sen ben döverim onu ceza falan veremez sana
Hyun: hmm demek ki sende jeongin'e katılmak istiyorsun
Felix: ş-şey ahm yok ben almıyım o ceza şeysini
Jeong: Felix s-sen az önce bana sevgilim mi dedin yoksa ben yanlış mı duydum
Felix: doğru duydun sevgilim dedim
Jeong: tanrım ozaman sen kabul ettinnmi yani
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy-ah||HyunJeongLix
Fanfiction#**DÜZENLENDİ**arkadaşlarıyla girdiği iddia felix'in başına neler getirecek? +18 küfür zorbalık taciz alıkoyma işkence sadece kurgudur gerçeklikle ve gerçek kişilerle asla alakası yoktur