Sınıfa giren yeni öğretmen ile tüm konuşmalar yarım kalmış gözler takım elbiseli adama dönmüştü. Kızlar ne kadar yakışıklı olduğunu mırıldanırken erkekler de ne kadar süredir vücut çalıştığı üzerine konuşuyordu.
Minho'nun öğretmen kürsüsüne çıkması ile öğrenciler konuşmalarını bitirip ayağı kalkmıştı.
M:"Günaydın."
Minho'nun konuşmasına karşılık "günaydın" dercesine bir ses yükselmişti sınıftan ama ne kadar anlaşılır olduğu tartışılır.
Minho sınıfta göz gezdirip tekrar konuşmuştu.
M:"Oturabilirsiniz."
Tüm öğrencilerin oturmasının ardından kara tahtaya yönelmişti. Sağ alt köşede tebeşirler için ayrılan bölümden diğerlerine göre daha uzun olan tebeşiri eline alıp tahtaya adını yazmıştı ve tekrar sınıfa dönmüştü.
M:"Lee Minho. Fizik derslerinize artık ben gireceğim. Okul açılalı daha bir ay oldu. İsterseniz konuları baştan alabiliriz ya da kaldığınız yerden devam edebiliriz."
Bir öğrencinin elini kaldırması ile Minho ona söz hakkı vermişti.
"Hocam baştan alsak daha iyi olur bence. Tekrar da etmiş oluruz."
M:"Herkes aynı şekilde mi düşünüyor."
Bir kısım böyle düşünmemesine rağmen bütünlük bozulmasın diye onaylamıştı.
M:"Yazılı konusuna gelirsek. Ders saatleri içerisinde çözdüğümüz soruları anlarsanız sorun yaşamazsınız. Yaşarsanız bile sorun değil eğer çabaladığınızı görürsem not kısmında şüpheniz olmasın."
Öğrenciler şimdiden bu adamı sevmeye başlamıştı bile.
Kapının açılması ile gözler yine o tarafa dönmüştü. Kapıda gözüken bedene karşı Minho konuşmuştu.
M:"Kapıyı tıklatıp öyle gir içeriye!"
Kapıda bekleyen Jeongin tam kapıyı kapatacakken yanında duran Chan kapı kolunu eline almıştı ve kapıyı daha fazla açarak diğerlerinin görüş açısına girmişti.
C:"Ah kusura bakmayın önce öğretmenler odasına uğrarsanız diye düşünmüştüm."
Minho birden görmüş olduğu beden ile gerilmişti ama bunu içine bastırmıştı.
M:"Sorun değil lütfen girin içeriye."
Müdür Jeongin'in kolundan tutup onu da kendiyle birlikte içeriye çekmişti ve onu göstererek konuşmaya başlamıştı.
C:"Bu yeni nakil öğrencimiz. Lütfen kendini tanıt Jeongin."
Jg:"Ben Lee Jeongin."
Jeongin'in adını söylemesiyle birlikte arka sırada oturan çocuk konuşmasıyla dikkatleri üzerine çekmişti.
"+2 Lee."
Espriyi anlayanlar gülmüştü ama onların aksine müdürün sevecen yüz ifadesinden eser kalmamıştı.
C:"Hyunjin buraya gel."
Hyunjin yerinden kalkıp müdürün karşısına dikilmişti.
Chan karşısında özgüvenle dolup taşan bedenin bağlı olmayan kravatının uçlarını parmaklarının arasına almıştı. Bir yandan konuşurken diğer yandan da elindeki kravatı bağlamaya başlamıştı.
C:"Yeni gelen insanlara karşı okulumuzu bu şekilde mi temsil ediyorsun hm?"
Hj:"Hayır yanlış anladınız. Ortam biraz gergin gibiydi onun için şey ettim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
benim babam senin babanı yer / hyunin - minchan
FanfictionJeongin karşındaki çocuğun okul müdürü Chan'in oğlu olduğunu bilmeden çıkışmıştı. "Benim babam senin babanı döver." Hyunjin de ona neredeyse karşılaştıkları ilk andan beridir takık olan fizik öğretmeni Minho'nun oğlu olduğunu bilmediği çocuğa karşıl...