15. BÖLÜM / çok güzelsin jeongin

347 38 2
                                    

Hyunjin bir kaç hızlı adımdan sonra Jeongin'e yetişmişti.

Hj:"Jeongin."

Jg:"Hmm?"

Hj:"İyi değil gibisin."

Jg:"Değilim zaten."

Hj:"Jeongin ikimiz de aynı şeyleri yaşadık. Sence de biraz abartmıyor musun?"

Jg:"Abartmıyorum Hyunjin. Son iki-üç gündür aklım sürekli sendeydi. Şimdi de babalarımızın ilişkisi çıktı ortaya. Kafamı dinlemek istiyorum."

Hj:"O zaman hemen gidip uyuyalım. Nasıl fikir?"

Jeongin'in düz ifadesi yerini tebessüme bırakmıştı.

Jg:"İyi ki varsın Hyunjin."

Hj:"Sen de iyi ki varsın Jeongin."

Hyunjin Jeongin'le yol boyunca belli belirsiz birbirine değen ellerini birleştirmişti. Kimse konuşmuyor sadece birbirlerine yalnız olmadıklarını hissettirmeye çalışıyorlardı.

Jeongin kapının önüne gelince anahtarı cebinden çıkartıp kapıyı açmıştı. Montunu çıkartmak için Hyunjin'in elinden ayırmıştı ellerini.

Elleri ayrıldığında Hyunjin sanki doğduğundan beridir ilk defa ayrılmış gibi hissetmişti Jeongin'in ellerinden.

[cümle çok yamuk oldu ama düzeltince büyü bozuluyor]

İkili Jeongin'in odasına gidip iki kişinin rahatlıkla sığabileceği yatağa uzanmıştı.

Jeongin yüz üstü  uzandığı yatağa Hyunjin sırt üstü yatıp başını sola yatırmıştı.

Hj:"Çok güzelsin Jeongin."

Jg:"Senin güzelinim."

Jeongin'in cilveyle söylediği cümle Hyunjin'in kalbinin teklemesine sebep olmuştu. Karşısındaki bedenin tatlılığına dayanamayıp yanaklarını dişleri arasına almıştı.

Jg:"Yah Hyunjin!"

Hyunjin dişlerini geçirdiği yanaktan ayırıp az önce ısırdığı yere öpücükler bırakmaya başlamıştı. Öpücükleri Jeongin'in yanaklarından dudaklarına kaymıştı. Aslında uzunca bir öpücük bırakıp geri çekilmeyi planlıyordu ama planları Jeongin'in karşılık vermesiyle suya düşmüştü.

Hyunjin'in eli Jeongin'in belindeyken Jeongin'in elleri boynunda gidip geliyordu.

Jeongin öpüşlerini yavaşlatmış ardından ayrılmıştı sevgilisinin dudaklarından ardından da başını boynuna gömüp derince bir nefes almıştı. Hyunjin Jeongin'in bu hareketiyle kendinden geçmişti.

Hyunjin nefes sesleri düzenli gelen Jeongin'in uyuduğunu anlamıştı. Başını omzundan kaldırıp yastığın üzerine koymuştu.

.
.
.
.
.

[sonraki bölüm sikis sokus (şaka)]

hazel

benim babam senin babanı yer /  hyunin - minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin