9. BÖLÜM / bana şarkı söyle

382 46 0
                                    

Jg:"Kitaplarını çıkar."

Hj:"Ne kitabı?"

Jg:"Fizik çalışmaya geldiğine göre..."

Jeongin bir süre düşünüyormuş gibi yapmıştı.

Jg:"... kimya kitabını çıkar Hyunjin."

Hj:"Kitap getirmedim."

Jg:"Hiç fizik kitabın yok değil mi?"

Hj:"Gerek duymadım."

Jg:"Belli oluyor."

Jeongin ellerini birbirine vurup devam etmişti.

Jg:"Her neyse. Otur şuraya da başlayalım."

Hyunjin ona denileni yapıp oturmuştu.

Jg:"Nereden başlayalım?"

Hj:"En baştan."

Jeongin oturduğu yerden kalkıp ders kitaplarının olduğu yere ilerlemişti. İki kitabı eline alıp az önce kalktığı yere tekrar oturmuştu.

Hj:"Bunlar ne?"

Jg:"Tyt fizik kaynaklarım. Aç ilk üniteyi. Fizik Bilimine Giriş ile başlayalım."

Jeongin'in gülerek kurduğu cümle Hyunjin'in de gülmesine sebep olmuştu.

Hj:"Dalga geçme Jeongin."

Hyunjin gülmesini zorla da olsa durdurmuştu.

Hj:"Bu senenin konularını anlatsan yeter."

Jg:"Birbiriyle bağlantılı konular var ama."

Hj:"Onları da üstten geçeriz."

Jg:"Tamam o zaman."

Jeongin zaten masanın üzerinde duran 12. Sınıf Fizik kaynağını önlerine çekmişti.

Jg:"Aslında konuyu anlatmak yerine soruları nasıl çözeceğini anlatsam daha iyi olur."

Hj:"Neden?"

Jg:"Zaten anlatacak bir şey yok. Formülleri falan da sorular üzerinde veririm."

Hj:"Tamamdır."

Jeongin neredeyse bir saattir aralıksız bir şeyler anlatıyordu. Ama bir süre sonra Hyunjin dinlemeyi bırakmış sadece kitaba bakıyordu. Onun dalgın halini farkeden Jeongin birden bağırmıştı.

Jg:"HYUNJİN!"

Hyunjin irkilip yanıtlamıştı.

Hj:"Efendim."

Jg:"Kime anlatıyorum ben?"

Hyunjin ağlama sesleri çıkarıp başını masanın üzerine koymuştu.

Hj:"Jeongin anlamıyorumm~~"

Jeongin de Hyunjin'in yaptığı gibi başını masanın üzerine koymuştu. Karşılıklı uzanıyor gibi hissetmişti Hyunjin Jeongin'in bu hareketiyle.

Jg:"Çok üst üste anlattım ondandır. Sene başından azar azar da olsa çalışsaydın işimiz daha ko-"

Jeongin'in cümlesi Hyunjin'in işaret parmağını yanağına bastırmasıyla kesilmişti. O Hyunjin'in gözlerine bakıyordu ama Hyunjin onun aksine parmağını bastırdığı yere bakıyordu.

Hj:"Yanakların çok yumuşak."

Jeongin başını yana yatırdığı için Hyunjin'in yüzüne düşen bir kaç uzun saç telini eliyle arkaya doğru atmıştı.

benim babam senin babanı yer /  hyunin - minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin