"Hyunjine pozor!" zakřičel na mě Minho. Stihl jsem se jen tak skrčit, jinak bych dostal nožem po krku.
Chytl jsem útočníka za nohu. Trhl jsem s ní. On ztratil rovnováhu a spadl k zemi. Toho jsem využil a podřízl mu hrdlo.
Pak jsem si zkontroloval, jestli mám nabytou zbraň a šel do další místnosti. Je to naše další mise. Už nějakou dobu chce naše společnost LAT zničit IT. Jsme konkurenční mafiánské společnosti.
"Za dvacet metrů jsou železné dveře. Pokusím se je otevřít, měly by se tam schovávat nějací lidé z výzkumu." oznámil mi Taehyung do sluchátka.
Dal jsem Minhovi signál, že půjdeme směr ty dveře. On jen přikývl a vystřelil že zbraně. Na stěnu přistál gejzír krve.
"Jsme u těch dveří Tae. Otevři je." řekl jsem do sluchátka. "Počkejte, není to tak jednoduché. Dejte mi deset sekund."
Rozhlédl jsem se kolem sebe. Uviděl jsem stín, jako když se k nám někdo blíží. Zaměřil jsem a vystřelil. Přímí zásah. Osoba se chytila za krk a pak se skácela k zemi.
"Hyunjine, jdeme!" křikl na mě Minho. Zaplul jsem do mezery, která se vytvořila po otevření dveří.
Rozhlédl jsem se. Byl tam nějaký stůl s počítačem a dalšíma kancelářskýma věcma. Vedle toho stálo lehátko s popruhy.
"Hej, vy tam! Pracoval jste na tom projektu?!" křikl na něj Minho. Podíval jsem se, kam volal. V jednom rohu se krčilo pět lidí, mezi nimi byli i dvě ženy.
Vypadalo to, jako kdyby svými těli chránili nějakou osobu. Přišel jsem k nim. Jednu ženskou jsem od nich odtrhl a odhodil. Nějaký chlap se po mě ohnal, tak jsem ho jednoduše bodl do ruky. To ho uklidnilo a nechal mě na pokoji.
Minho zatím vytáhl toho, kdo tu velí. Na spánku měl krvavou ránu, ale jinak byl v pohodě. "Tak a teď nám vše řekneš a my na tebe budeme hodní. Jestli ale budeš mlčet, uvidíš na vlastní oči smrt svých kolegů." promluvil jsem na něj. Můj hlas byl klidný a sebevědomí. Ve skutečnosti to ale tak nebylo. Měl jsem hodně pocitu, které mi dávali nejistotu.
Nějakou tu dobu se ten doktor vzpíral, ale když jsem jednomu jeho kolegovi přidržel zbraň u hlavy, hned se rozpovídal.
"Je to tajný projekt, na které přišlo velitelství. Jedná se o vysoce toxickou a jedovatou látku. Tu jsme vypravili do těla spousty lidí, ale nikdy nikdo nepřežil. Až minulý měsíc to dva přežili. Od té doby se na nich dělají pokusy. Já měl na starosti S3 a velitelství S7. Nevím, jaké schopnosti má ten druhý, ale ten, kterého jsem měl nastarosti já je neuvěřitelně silný. Také umí číst myšlenky, což bylo při pokusech celkem nebezpečné. Proto jsme ho uspávali."to mě celkem zaujalo. Naši lidi říkali, že projekt Venom je něco se zbraněmi. Pak jsem se ale zarazil. Vždyť na těch lidech mohli dělat pokusy. A pak z nich udělat ty zbraně.
" Tae, slyšíš mě? "
"Ano, slyším tě. Co se děje? Nastaly nějaké komplikace?" "Ne, to ne, ale co když projekt Venom nejsou nějaké zbraně, ale jsou to vylepšení lidé?"°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Vítám vás u své nové knížky. Tento styl příběhu mě už dlouho lákal, ale to jsem nevěděla, jak to pojmout. Teď jsem na to přišla a snad se vám bude líbit. Budu ráda, když sklidí stejný úspěch jako I'm Just here for you.Bye sunshines ☀️☀️
ČTEŠ
Project Venom
FanfictionDvě nejznámější mafiánské organizace se snaží navzájem zničit. IT proto udělal projekt, který pojmenovali venom. Tímto pokusem stvořili dvě skoro nadpřirozené bytosti. Pojmenovali je S3 a S7. LAT má vycvičenou skupinu bojovníků, mezi ně patří i Hwan...