|9|

104 11 4
                                    

Jeongin nám vyprávěl jejich příběh. Já mezitím zmáčkl tlačítko nahrávání, ať máme vše zaznamenané.

"A co stalo potom?" zeptal jsem se. "Ten doktor řekl, že klidně. Poslal za ním dvacet vojáků nebo jejich ochranky. Řekl, že chce vidět, jak porazí tolik lidí. Viděl jsem na něm, že se mu nechce do toho aby ubližoval ostatním. Jenže musel. Oni ho mezitím obklíčili. Chtěli na něj skočit, jenže pak jeden z nich pocítil v hrudi nůž. Ostatní se chtěli zachránit, ale zároveň nechtěli přijít o práci, protože by tak jako tak zemřeli.
Felix porazil všechny. Buď jim zlomil váz, podřezal nebo trefil kulkou. Všichni padli na zem. Felix tam stál celý od krve s černýma očima. Nikdo z nás nevěděl, co to znamená, myslím si, že dokonce ani doktoři to nevěděli. Nikdo se k němu neodvážil přiblížit. Jen já ano. Pomohl jsem mu potlačit temnou stránku, kterou v sobě probudil tím bojem. Nakonec jsem se dozvěděl, že každý má v sobě tu stránku jinačí. Je to podle toho kolik v sobě máme jedu. "to mě trochu zarazilo.

" Chceš tím říct, že máš pořád ten jed v sobě? "zeptal jsem se."No, jak se to vezme. Mám ale i ne. Většina se mi dostala z těla potom, co mě někdo z vás probodl. Ale jinak ho tam pořád mám. Toho už se nezbavím. Je to jako by jste měli třeba novou ledvinu, nebo něco takového. Žije to společně s vámi. Když se s tím sžijete, pak nebudete mít problémy. Ti ale co nepřežili, tak se s tím jedem nesžili. On je pak zabil pomalu v bolestech že vnitř. Ti co to dokázali, dostali nějakou schopnost, zbytek je výsledek pokusů... Protože vím, jaká otázka se vám honí hlavou, tak moje schopnost je čtení myšlenek. Což vám už ale určitě řekl můj milý pan laborant, který na mě dělal ty pokusy. "Dobře, takže teď víme, jakou má schopnost, ale teď ještě ten druhý.

" A Felix? "řekl Minho." Tak ten jich má celkem dost. Nikdo ne i, jaké dostal a jaké jsou z pokusů. Mezi jeho schopnosti patří neviditelnost, vidění ve tmě, ale to mi ještě více vylepšili. Pak prý umí ovládat sny a různé živly."

Nad tím jsem se zamyslel. Přece není možný, aby někdo ovládal živlůmy nebo sny. Nežijeme v nějakém příběhu. Toto je realita a to dost tvrdá. Právě teď bojujeme s další mafií a ještě nemáme vyhráno. Sice máme jejich doktory a jeden pokus, ale ten silnější nám utekl. Musíme zabránit, aby se dostal zpět do rukou IT. Jestli se to stane, tak nás čeká smrt, při lepším zajatí.

"Jo a zapomněl jsem vám říct, že když dělali pokusy, tak jsme byli všichni v jedné místnosti. Jen Felixe si vždy vzali někam jinam. Nikdo z nás neví, kdo ho vlastně zkoumal. Ale prý to je nějaký šílenec. A ten se ho pokusí získat zpět."

---------------

Hodili mě zpět do celi, odkud jsem utekl. Byl jsem celý od krve, protože Jisung do mě stále řezal skalpelem, aby mě mohl ještě více vylepšit.

Byl jsem unavený a hladový. Jenže mi bylo řečeno, že si jídlo budu muset vybojovat. Neměl jsem sílu na to, abych vstal a šel si lehnout na postel, natož abych si vybojoval jídlo.

"Víte, že se Felix vrátil?  Cože? Od něho bych čekal, že už sem nikdy nepáchne. Ale asi ho chytili, když se snažil zachránit Inieho. Taky bych chtěla takového bratra."

Určitě to musela být Shuhua. Je to jedna z přeživších. Moc holek nepřežilo, asi jenom dvě nebo tři. Pomocí myšlenek jsem k mi vyslal signál, že potřebuji pomoct. Byl jsem na pokraji sil, nevěděl jsem, která bije.

Než ale mohla něco udělat, tak se otevřeli dveře celi a do vnitř vešel někdo z vedení. "Tak Felixi, dost jsi mě zklamal, když jsi utekl. Ml teď to bude díky tomu ještě horší. Dostaneš o polovinu větší dávku a to dokonce čtyřikrát týdně." v mojích očích se objevila hrůza. Nechtěl jsem si to prožít znovu. Cokoliv jen ne to.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hlásím  se s novou kapitolou. Snad se bude líbit.

Bye sunshines ☀️☀️

Project VenomKde žijí příběhy. Začni objevovat