Utíkal jsem chodbou pryč. Nechtěl jsem tu být. Moc mi to připomínalo lidi, u kterých jsem byl jako pokusná myš. Několik lidí jsem smetl. Bylo mi jedno, jestli jsem jim ublížil, chtěl jsem jen vypadnout.
Vím, že to Jeongin bude brát jako zradu, ale on má narozdíl ode mě nějakou šanci tu žít spokojené. I když má nějaké to vylepšení, pořád se s tím dá žít. Já jsem o proti němu zrůda, která byla vytvořena na zničení lidí.
Cítil jsem, jak se ve mě střádá vztek. Musel jsem pryč. A to okamžitě. Aktivoval jsem svoji schopnost neviditelnosti. Snad mi vydrží do té doby, dokud se od tud nedostanu.
Ještě více jsem zrychlil. Lidi, kolem kterých jsem proběhl spadli na zem a ani nevěděli příčinu.
Měl jsem před sebou asi posledních deset metrů, když jsem uslyšel hlas ve své hlavě. Byl to Jeongin. "Felixi, proč utíkáš. Tady můžeme být v bezpečí. Nic se nám nestane." omlouvám se, ale já to nezvládnu. Proběhl jsem ven do rušné ulice.
Zaběhl jsem do úzké uličky, kde jsem se opřel o zeď a nechal, ať se mé tělo znovu objeví. Snažil jsem se to vydýchat. V puse jsem měl sucho jako na Sahaře a lilo ze mě jako v deštném pralese.
Zhluboka jsem dýchal a zapomněl na ostražitost. Kolem očí se mi objevila nějaká černá látka. Chtěl jsem zakřičel, ale na nos mi přiložili šátek s nějakým uspávadlem. A protože tam nalili snad celou lahvičku, tak jsem jim na místě omdlel.
------------
Běžel jsem po chodbě s nadějí, že ho nejdeme. Niki skolaboval, takže ho Hobi hned vzal do náruče a přenesl na pohovku. S Hobim tam ještě zůstala Yuqi, která dostala na starost toho druhého.
Ten naštěstí nejevil žádné známky útěku, ale i tak jsem nemohl riskovat. Yuqi je jedna z nejlepších bojovnic.
Tae začal prohlížet kamery, aby nám trochu pomohl. Já, Chan, Changbin, Moonbin, Seungmin a Minho jsem běželi najít toho uprchlíka.
"Máte něco?" zeptal jsem se do vysílačky. Zrovna jsem prohledával jednu z chodeb, kde se po zemi váleli lidé. "Co se tady stalo?" zeptal jsem se jedné ženy, která tady zastávala roli uklízečky. "Sami nevíme. Každý si dělal svoji práci, když tu se kolem nás něco prohnalo. Nikdo z nás neviděl, co to je, ale všichni spadli na zem."
"Sakra, Sakra, Sakra. Chane, máme problém. Jsem ve spodním patře. Mám pocit, že nás zajatec utekl."
"To si že mě děláš prdel?! Jak jako utekl. Byl u nás, ví jak to u nás vypadá a jak to máme rozvržené. Jestli nám za dva dny sem přiklušou někdo z IT, tak tě nazabijí ona, ale já!!!" vím, že je teď naštvaný, a tak mluví co mu pocity dovolí. Nikdy by to ale nemyslel doopravdy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
모든 사랑에 인사 / Zdravím všechny miláčky ❤️❤️
Mám tu další kapitolu, která je podle mě celkem dobrá. Sice není nejlepší, ale to není ani jedna kapitola, kterou píšu.
Chci vám neuvěřitelně poděkovat za takový úspěch u I'm just here for you. Jste neuvěřitelní a za to vás miluju.Taky jsem dnes byla na živém vysílání Chanových narozenin. Kdo byl také?
Neuvěřitelně jsem začala být závislá na ENHYPEN. Kdo je váš bias? Já totálně zbožňuju Ni-kiho. Je prostě cute
Btw do té skupiny patří ještě Jay, Jaké, Sunoo, Sunghoon, Junqwoon, Heeseung.
Bye sunshines ☀️☀️
ČTEŠ
Project Venom
FanfictionDvě nejznámější mafiánské organizace se snaží navzájem zničit. IT proto udělal projekt, který pojmenovali venom. Tímto pokusem stvořili dvě skoro nadpřirozené bytosti. Pojmenovali je S3 a S7. LAT má vycvičenou skupinu bojovníků, mezi ně patří i Hwan...