|3|

113 10 6
                                    

Jenže ten zmetek přežil i tohle

Ucítil jsem cizí ruku na mém krku. Trhl jsem sebou, ale to byla chyba. Lépe mě chytil a dostal mě do kravaty. Stuhl jsem, protože jsem to nečekal.

Minho, Moonbin i Bin byli zaražení a nevěděli, co se bude dít. Já byl trochu vystrašený, protože jsem to nečekal a vůbec nevím, kdo to je.

Teda vím, ten druhý, kterého jsem skopl z Changbina. Tamten to nemohl přežít. Takže tak.

Můj protivník měl několik výhod. Zaprvé, byl jsem k němu zády a on mě držel pod krkem. Zadruhé, nevím jestli to je ten, který má ohromnou sílu nebo je to ten druhý, o kterém nic nevím. Takové dilema, mohla z toho být krásná mise, plná krve a zajatců prosících o pomoc.

Viděl jsem, jak Minho sáhl po noži, kterým ho chtěl pravděpodobně bodnout nebo podříznout. Vínové zatím zabavili nějakého protivníka, a tak měl Minho možnost útočit.

Přiskočil ke mě a rychlým pohybem podřízl hrdlo. Stisk na mém krku povolil a já se pořádně nadechl. Samozřejmě jsem mohl dýchat i před tím, protože nás při výcviku naučili, jak dýchat právě v těchto situacích.

Rychle jsem je otočil a vzal do ruky svůj nůž. Dokážu dobře pracovat jak s nožem tak i s jinou zbraní. Dostal jsem neuvěřitelný šok.








































Ta rána se začala sama hojit. To není možné. Minho ho měl zabít. Jak mohlo IT udělat takovou zrůdnost. Ten kluk nejde zabít. Doopravdy ne. Ozval se zvuk kácejícího těla.

Ten subjekt, se rozběhl někam pryč. Chtěl jsem jo chytit, ale byl moc rychlí. Nakonec neutekl někam daleko, protože běžel za tím druhým.

Ten ležel na zemi a nehýbal se. Uviděl jsem uspávací šipku v jeho krku. Moonbin vystřelil znova a druhý se sesunul k zemi.

"Dobrá práce dětičky, máme splněno." pochválil nás Moon. "Jo, akorát musíme vzít tyhle dva a ještě jít pro naše ochotné zajatce, které jsem přivázal nějakým popruhem ke stolu, aby nezdrhli. Jinak dobrá práce."

Nějak jsem se ještě dohadovali, kdo vezme ty pokusy. Nikdo z nás se do toho nehnul, protože jsme nikdo nechtěl přijít o hlavu. Nakonec Moon rozhodl, že on vezme černovláska a já vezmu blonďatého. Nijak jsem neprotestoval, i když se mi moc nechtělo.

Changbin ještě došel s Minhem pro rukojmí. Minho se snažil působit tvrdě, ale Bin mu to kazil, protože jednomu doktorovi řekl, že má krásné hodinky s jednorožcem a jedné holce pochválil náušnice s duhou. Tím zahrabat veškerou Minhovu snahu.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Project VenomKde žijí příběhy. Začni objevovat