|7|

98 9 2
                                    

Probudil jsem se v temné místnost, kde nebylo nic vidět. Nebo to možná bylo tím, že jsem měl na očích černou pásku.

Nic jsem necítil, ani neslyšel. Bylo to divné, protože mám vylepšené všechny smysly. Nevěděl jsem, jestli jsem seděl, nebo ležel. Měl jsem divný pocit v břiše, jako kdyby se můj žaludek nacházel na vodě.

Snažil jsem se pohnout, ale nepovedlo se mi to. Zakroutil jsem pomalu zápěstím na prvé a potom na levé ruce. Super, ruce mám, takže aspoň něco. S kotníky to bylo a něco horší.

Pravděpodobně jsem byl svázán nebo spoutaný na stole. Což jsem doopravdy nechtěl.

Ležel jsem či seděl tak dobrou hodinu, než se konečně něco začalo dít. Lidským uchem nepostřehnutý zvuk, který byl ode mě asi deset metrů.
Cítil jsem, jak ve mě vzrůstá více a více obav a strachu.

"Škoda, že jste utekli, chtěli jsem vás dát na vaši první misy. Jenže nám chybí tvůj bratříček, a bez něho to nepůjde. Tak tě aspoň trochu vylepším." řekl odporný hlas jednoho z laborantů. Chtěl jsem co nejrychleji pryč. Znovu zažít dávání různých dávek jedů do těla, nebo podání do mého břicha, už jsem nikdy nechtěl absolvovat.

Z hlavy mi drsně strhl pásku. Všude bylo nepřirozené bílé světlo, které mě pálilo do očí. A před očima jsem měl toho slizkého... Jak ho jen nazvat slušně. Celou tu dobu, co mě vylepšovali, tak to prováděl on.

Popravdě, byl velice mladý na to, aby mohl někoho vylepšovat. Podíval jsem se na něho. Na plášti měl připíchlou jmenovku.

"Takže Han Jisung, jo? Konečně znám jméno toho idiota, co mě mučí." bmezl jsem mi do obličeje. "Já ti dám idiota. Za chvíli poznáš pořádnou bolest, ne to co bylo před tím. Teď mám jasné příkazy, co musím splnit. Takže se do toho pustíme." řekl a vzal do ruky jednu z injekcí. Nahmatal moji žílu a celý obsah mi vpravil do těla. Škubl jsem sebou a začal křičet v bolestivé agónii.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Absolutně nestíhám vydávat. Tak aspoň kratší kapitola. Snad nevadí, ale doopravdy měla hodně práce.
Mam na Vas otázku na konec, jaká je vaše nejoblíbenější písnička od Enhypen?
Za mě to je Should Out


Bye sunshines ☀️☀️

Project VenomKde žijí příběhy. Začni objevovat