Pomalu jsem otevřel oči. Všude bylo bílé a nepříjemné světlo. Nade mnou stál Sunoo. Obličej měl celý mokrý a oči unavené.
Pomhl jsem prsty, pak rukou, ale Sunoo, jakoby nic nevnímal. "Sunoo, už tu jsi více jak týden. Felixovi se nic nestane, oni se o něj postarají. Nemusíš se bát." řekla Shuhua, která pravděpodobně právě teď přišla. Jedna věc mě ale zarazila. To tu jsem už týden?
"Ne, nepůjdu nikam. Chci mít Felixe na očích. Potom co on a Jeongin zmizeli, nikdy nevíš co se stane. Co když je naše liška někde zavřená, kde ji mučí, trápí jí a my nic nemůžeme udělat. Tohle by nám Felix nikdy neodpustil." nad tím jsem se trochu pousmál. Jsem rád, že jsme nalezli tak skvělou rodinu jako, jsou tyto lidé. Teda za na ty doktory a další vědce.
Chtěl jsem něco říct, ale v puse jsem měl sucho, takže jsem spíše zasípal. Oba dva se na mě okamžitě podívali a Sunoo mi skočil kolem krku. "Felixi, ani nevíš jak jsem se o tebe bál. Proč jsi byl tak dlouho v bezvědomí? Ani když ti někdo zlomí váz, tak taky tak dlouho nebudeš mimo nás. Já jsem se o tebe tak bál!!"
Pomalu jsem ho obejmul a do ucha mu zašeptal. "Ničeho se neboj. Jsem tady a ochráním vás, i kdyby mě to mělo stát život."
--------------
"Pojď do mě!!" zakřičel jsem na Nikiho. Musím ho dostat zpět do formy. Po tom, co byl nějaký ten den v bezvědomí, tak ztratil několik tréninků. Navíc je to moje povinnost, protože Niki patří do mého týmu.
Rozeběhl se proti mě. Uhl jsem, protože jsem si myslel, že na mne zaútočí zepředu. Jenže to jsem se spletl.
On po mě rychle sáhl a nahmatal triko. Za to si mě přitáhl a jednou nohou podkopl ty mé. Spadl jsem na záda a Niki se nade mnou tyčil jako vítěz. Kterým on je.
"Dobrá práce Niki. Nečekal jsem, že se dáš dohromady až tak rychle." zvedl jsem se ze země a začali normální trénink.
...
Byl jsem zpocený a moje vlasy se mi lepily na čelo. Odebral jsem se tedy do svého bytu, kde jsem šel hned pod sprchu.
Nastavil jsem tam požadovanou teplotu, tak abych se nespálil, ale aby to nebylo moc studené. Vodu jsem nechával stékat po zádech a hrudníku.
Bylo to uvolňující a moc příjemné. Takhle jsem strávil asi půl hodiny, než jsem se umyl a vylezl ze sprchy. Nezapomněl jsem se osušit a obléct do něčeho pohodlného.
--------------
"Takže, ode dneška za týden bude velká mise. Zúčastní se jí každý z pokusů, takže žádná výmluva neexistuje. Neví tam s vámi půjde Jisung, Momo a Penyel. Takže to bude v pohodě. A teď role. Shuhuo, ty budeš mít na starosti kamery. Pro svoji krásu nám svedeš ochranku, a pak ji zneškodníš. Sunoo, ty budeš někde kolem Shuhuy a pomůžeš jí, kdyby se něco dělo a pomůžeš ji uklidit těla. Wooyoungu, ty budeš jako pomocník u toho člověka, kterého chceme sejmout. Je to člověk vystupující pod názvem PSY. Takže už asi víte o koho se jedná. A teď konečně Felixi, ty budeš mít hlavní část. Musíš ho zabít. Věřím ti, takže mě nesklam. Budeš v hlavní síni jako člověk, který přišel na dražbu. Jisung ti pak podá jed, kterým ho zabiješ. Nebudeš střílet ani nic podobného, protože to musí být přirozená smrt. Zemře na zástavu srdce. Vy ostatní tam budete, kdyby se něco pokazilo. "
Náš šéf pod pseudonymem JYP domluvil a já konečně mohl pryč. Takže já mám zabít slavného miliardáře PSYe? To si nechám líbit. Koneckonců, je to můj cíl už dlouho.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Jsem zde a mám novou kapitolku. Omlouvám se, že vás tak zanedbávám, ale není to úmyslně. Snad se vám kapitolka bude líbit ❤️Nové album ROCKSTAR je tady!!!! Musím se přiznat, že jsem ho sjela asi pětkrát, ale ono je prostě super
Já už mám album skoro objednané, takže se těším až přijde.
Bye sunshines ☀️☀️
ČTEŠ
Project Venom
Hayran KurguDvě nejznámější mafiánské organizace se snaží navzájem zničit. IT proto udělal projekt, který pojmenovali venom. Tímto pokusem stvořili dvě skoro nadpřirozené bytosti. Pojmenovali je S3 a S7. LAT má vycvičenou skupinu bojovníků, mezi ně patří i Hwan...