****
Merhabalar! Bu benim bu platformdaki ilk hikayem
Umarım beğenirsiniz!
Bana mari diyebilirsiniz
Size iyi okumalar dilerimm! 🫀🫶🏻
***YERALTI, CEHENNEM ÜSSÜ 8 ŞUBAT
Önümde duran dayak mankeni adını verdiğim kum torbasına defalarca vurdum, yüzüm alnımdan akan boncuk terlerle boğuşuyordu. Uzun zamandır konuşmasını beklediğim atlas beyciğim sonunda konuştu konuşmaları yine gıcık olacağım türdendi .
"Daha sert vursana, Azap'ın adamlarına bu sertlikle vurursan onlara aşık olduğunu düşenecekler emin ol ki bunu istemezsin."Hahaha ne komik! Vurabildiğim kadar sert vuruyorum işte eğitmen ne istiyorsun ki ah.. tabii ki böyle söyleyemezdim. " Vurabildiğim kadar sert vuruyorum eğitmen, eğer kendi vücudumu sizinki kadar geliştirebilirsem o zaman daha sert vururum, o zamana kadar da Azap askerleriyle karşı karşıya çıkarmazsın değil mi sevgili eğitmen beycigim. Kimsenin bana aşık olmasını isteyeceğimi sanmıyorum. " hafifçe gülümsedi.
"Bu lafları bana değil üst kademede bulunanlara söyle. Antrenmanın sona erdi yemek zamanı." Güç gösterisi olsun diye bir iki yumruk atarak dayak mankenimi daha da yamulttum. "Eğer bırakmazsan cezaya kalırsın aden ve emin ol bunu hiç istemezsin." bu eğitmen güç gösterisinden de anlamıyordu.
" Lafı mı olur sevgili eğitmen beyciğim dar ağacına asın beni sıkıntı yok." Bir şey diyecekti ki yanından ilerleyip masadaki testiden bir bardağa doldurarak su içtim.
Eğitmen bey yanımdan ilerleyip kapıya doğru yol aldı bende peşine düştüm. Eğitim bölümünün kasvetli koridorlarında güçlü adımlarla ilerliyor ben de ona yetişmek için hızlıca yürüyordum, adımları koridorun ayrım noktasına gelince durdu. Bana baktı ve konuşmaya başladı.
" Hala çok zayıfsın aden yemeğini ye, uyu ve dinlen yarın aynı tempoda ilerle. Unutma taşı delen suyun kuvveti - " ay yine aynı cümlelerdi bunlar ezberlemiştim artık onun devam etmesine izin vermeden " Değil damlaların sürekliliğidir, ben sadece çok ve disiplinli çalışmaya başlamalıyım gerisi kendisi gelir; biliyorum biliyorum bunu sürekli tekrarlıyorsun sanırım yaşlanıyorsun eğitmen bey. " durdu bana baktı dediklerimi sindiriyordu o da yaşlandığını mı kabul ediyordu kendi içinde yoksa, o kadar da yaşlı değildi be! Şakadan anlamıyordu, benden sadece 3 yaş büyüktü. Komik koca adam söylediklerinden nefret edeceğimi bildiğim ağzını açtı. " Öyle mi aden sen böyle devam et. Azap seni ele geçirdiğinde onlar genç diye mutlu olursun ama bir yerlerden duyduğuma göre hepsi yaşlı, çirkin, buruşuk suratlılarmış nefret ettiğin türden yani " bir şey diyemeden koridorun ikiye ayrılmış kısmından sağa doğru ilerledi ve bilekliğine basarak görünmezlik modunu açtı.
Koca adam, pislik adam, bende koridorun sonuna doğru haraket ettim "Pislik yaşlı domuz, tabii dilime yetişemiyor beni azaptan vuruyor koca domuz, yaşlı kertenkele, yaşlı boz ayı kirl-" bam koskoca koridorda görünmez bir duvara daha çarptım koridorda neden görünmez olmak zorundaydılar ki ?
Görünmez duvar konuştu " Umarım bu dediklerini bana demiyorsunuzdur hanimefendi " nereye bakacağını bilemez halde konuştum "Kusura bakmayın, size demedim görmedim zaten sizi görünmezsiniz ya! " Adam gülümsemesini belli edecek bir ses çıkardı. " Bakmamanız gereken bir yere bakıyorsunuz " kahretsin! O kadar mı uzundu
" O kadar mı uzunsunuz boyum oranıza geliyor" adam bu sefer kahkaha attı ve görünmezliği kapandı uff amma da yakışıklıydı esmer teni, Yeşil gözleri kahve kıvırcık bukleleri vardı. Sarp de abisi kadar çekiciydi iki haftadır buradaydım ama her gördüğümde ilk defa görmüşüm gibi çekici geliyordu. " Bakın burama geliyorsunuz " göğsünü gösterdi koca bir cihaz vardı buranın özel cihazlarındandı, o cihazlar güç emici olarak bilinirdi. Takan kişi açtıktan sonra yakınındaki kişileri halsizleştirecek bir frekans yayardi, bu zamanın teknolojilerinin dışındaydı. O cihaz şu an açıktı ve bana frekans yolluyordu.
Yüzüne baktı " Hala alışamadınız mı görünmezlere Aden hanım? " derin nefes aldım nasıl alisabilirdim ki
Görünmüyorlardı, görünenlere zor alışıyordum ki ben beni geçtim koskoca krallık bile alışamamıştı ki her yerde özgür gezebiliyordunuz adi herifler, Yeşil gözlerine baktım" İki haftada çok şey bekleniyor benden sarp bey. Alışmaya çalışıyorum daha sınavlarına bile giremedim ki bilekliği alayım kullanamayan nadir insanlardanım siz biraz dikkat etseniz iyi olur deği mi? " Yeşil gözleri parladı
" Haklısınız ben biraz dikkat etmeliyim yolda lavaboya giderken arkama da bakmalıyım aden hanım çarpıp çene çalmasın diye." haklıydı salak gibi ben çarpmıştım.
" Evet dikkat edin neyse sarp bey sohbet sarıyor ama bir duş alıp yemek yemeliyim malum derslerde enerji lazım."
Yeşil gözlü beyefendiyi geride bırakarak ilerledim o da zaten lavaboya girmişti, durdum ve yüksek sesle bağırdım" Görünmez beyefendiler ve hanımefendiler lütfen dikkat edelim koridorda ben varım." İki kahkaha sesi kulağımı doldurdu. Lütfen onlar olmasın lütfen onlar olmasın " Aden hadi ama yine mi birine çarptın " onlardı.
James ve Jack, Üçüzlerin şapşal ikilisi, Jack " Yakında bilekliğini alırsın o zaman umarım sana da çarparlar, geçen sefer üstüme kahve döktüğün için hala kahve fobisiyle dolaşıyorum " onlara dönüp konuştum.
" Jack sevgili dostum eğer biraz daha konuşursan ÜSTÜNE KIRMIZI ŞERBET DÖKERİM YIKAYAMAZSIN O GÜZEL PELERİNİNE YAZIK OLUR " jack masummuş gibi ellerini önünde tuttu.
Sert bir kadın sesi duydum " Jack ve james kızla uğraştığınız kadar dövüş çalışsaydınız cezaya kalmadınız, bırakın kızı ve yemek salonuna dönün." Scarlett tam zamanında gelip ikiz kardeşlerini benden uzaklaştırmayı başarıyordu mükemmel kadınım benim.
Jack ve james sesin geldiği yöne döndü kıvırcık saçlı kadın onların önünde durup kollarını bağladı. "ETHEM'İ YINE BAŞIMA SALDINIZ KARDEŞLERİN CEZAYA KALMAYI NASIL BECERİYOR DIYE SORUP DURUYOR HİÇ Mİ DEĞİŞMEZSİNİZ."
İkizler başlarını önüne eğip ıslık çaldılar. Jack " Scarlett yemin ederim sen, aden ve Ethem'i sinir etmeden duramıyoruz kusura bakma." Scarlett ağzını açamadan Jack ve james koridorda koşmaya başlamıştı. Scarlett arkalarından gözlerini kısıp bakmakla yetindi " pis çiftlik domuzları " kahkaha atmamak için zor durdum.
Scarlett'e dönüp " ben duş almalıyım at gibi kokuyorum. " dedim scarlett ise onaylarcasına bakıp "yemekhanede seni bekliyorum bebeğim." Elimle öpücük yollayıp koridorda ilerledim. Yurt odalarinin oldugu bolume ilerledim 98 numara mıydı yoksa 89 mu hadi ama iki haftadır buradaydım daha.
89 numaralı odayı açtım içeride üstü çıplak biri yatağına egiliyordu beni görünce hemen üstüne çarşafı attı " ADENN YANLIŞ ODA KIZ YURTLARI 90DAN SONRA BU KAÇINCI YA ÖZELİMİZ KALMADI. " Utanarak gözünü kapattım. " Üzgünüm yeni yeni alışıyorum. " kapıyı kapatıp odama doğru koştum
98. numarada durdun derin nefes aldım atlasın yanından daha 15 dakika önce ayrılmıştım kaç kişiye rezil olmuştum uff atlas haklıydı odaya yöneldim. Umarım yine rezillik çıkmazdı. İçeride Asya ve Olivia duruyordu Asya aynada saçın yaparken Olivia uzanıyordu.
Odaya girince ikisi de bana döndü. Yüzümdeki kırmızılığı görünce Olivia " dedim sana cezaya kalmamış kim bilir kime rezil oldu. " hadi ama o kadar mı fazla rezil oluyordum kendimi asyanın yatağına attım. Tam ağzımı acacakken diana kapıyı tıklatarak odaya girdi. " Aden Perla seni çağırıyor " Üssün lideri beni mi çağırıyordu? Niye ama ya yeni rezil olmuştun koskoca Cehennemin kurucusu, yöneticisi beni neden çağırıyordu ki biri mi şikayet etmişti.
****
Yanlış yazmış olabilirim yazım yanlışı çok yaparım da dikkatli bir şekilde yazmaya çalışacağım, yorumlamayı unutmayın eleştirilere açığım <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krallık Ateşi
FantasyKatliamlar, yaşayamayan insanlar, baskınlar ve daha nicesi Azap timinin yaptığı onca katliam insanları öldürdü,köyleri ateşe verdi ama bu ateş yeraltındaki Cehennem'i besledi, ateşlerini harladı. Şimdi Cehennem'in İblisleri Azap'a ve Krallığa döktük...