19 yıl önce Darbe sonrası Marutonia Azılı suçlular hapishanesiHapishanenin en ücra yerlerine yerleştirilmişti kadın, o kadar korkuyordu ondan görevliler. Şimdi ise önünde atılan bombalar yüzünden açılmış delik vardı.
Kadın herkesin onun emrini beklediğinin farkındaydı, arkasını döndü yanındaki siyahi ve buğday tenli adamlara " Cehennemin zamanı," dedi.
Sinyal alınmıştı, buğday tenli adam hemen hapishanenin diğer köşelerini dolaşmaya başladı. İşte şimdi eğlenme zamanıydı, kadının arkasındaki siyahi adam " Perla, yeterince insan var Cehennemde şu anlık 670 kişi var hepsini toplayıp neden hemen öldür muyoruz?"
Kadın bu kadar zeki bir adamın basit soru sormasına şaşırdı. Ona döndü iki adım attı ve eliyle koca delikten görünen kısmı işaret etti, insanlar önlerinde kaçışıyordu dua ve bomba sesleri geceye karışmıştı, kafalarından geçen uçak sesleri dinmiyordu. Uçak sesini bastırmak için bağırdı.
"Max yıllardır burada paslanan ve dışarıda beni bekleyen insanları nasıl bu kadar güçlü insanların üzerine salarım? Hem bir intikam yeminim var bu kadar onur kırıcı bir şekilde yapmam, onlar ne kadar hazırlıklı olursa olsun biz cehennem olarak ateşimizi harlayarak en mükemmel sıcaklığa getirmeliyiz."
Max gülümsedi Kadın hala intikamından vazgeçmemişti. Buğday tenli adam göründü kapıda " her şey hazır bileklikler ve pelerinleri herkes takti, herkes azapa ateş saçmak istiyor." Güzel bir haber Perla adamın elindeki şeffaf bilekliği taktı. Kırmızı pelerini iki eliyle okşadı, üzerinde gümüşi bir renkle alev topu ve içinde bir yılan ağzı çizilmişti. Pelerini üzerine örttü ve şapkasını çekti sırt bölgesindeki yılanın gümüş rengi ağzı parladı.
Cehennem halkı kurtaracaktı.
...
Marutonia büyük cumhuriyet meydanı
İki kadın önlerindeki azap askeri ile kavga ediyor arkadakiler " CUMHURİYET HAKKIMIZ EL UZATININ KARŞISINDA DURARIZ." diye haykırıyorlardı azap askeri bir şey demeden hızlı bir uçak geçti ve insanları taradı, başları önlerinde yerde bekleyen halk uçak gittiğinde tekrar ayağa kalktılar 1 saattir böyleydi.
Azap askerleri önlerindeki insanları kadın, erkek demeden öldürüyor, darp ediyordu bir asker bağırarak, " HÜKÜMET SİZE NE ASKER, NE SİLAH VEREBILIR HEPSI BİZİM ELİMİZDE, DIŞARI ÇIKMADAN EVLERİNİZDE DURUN ÖLMEK İSTİYORUM DİYORSANIZ ÖLÜN O ZAMAN. KRALIMIZ HİÇBİR KULUNUN İSTEĞİNİ GERI ÇEVİRMEZ."
İnsanlar birbirlerine baktılar bu durumu komik buldular kimse geri çekilmedi hala aynı yerdeydiler, içlerinden yaşlı bir adam " kralınız BATSIN" dediğinde herkes "KRALINIZ BATSIN." diye haykırdı azap rastgele ateş saçtı, az önceki yaşlı adam yere yığıldı kafasına gelen kurşun darbesine rağmen gülümsüyordu
Bir kurşun az önce haykıran azap askerine geldiginde herkes titredi, asker ıslık sesi çıkaran bir mermi ile yaşlı adamın tam yanına düştü, halk şaşırdı başlarını sesin geldiği yöne çevirdi. Neler oluyordu?
5 insan sulieti vardı, üstlerinde pelerin mi vardı? Evet vardı, topluluğun önünden geçerken az önce şaşıran azap askerleri şimdi daha yeni kendine gelmişti. Silahlarını 5 kişiye doğrulttular.
Aralarından biri " Kimsiniz ve hangi cüretle ateş açarsınız." Kırmızı pelerinlilerden biri konuşan adamın kafasina silah doğrulttu ve tetiği çekti, " amma çok konuştun ha." Bir kırmızı pelerinli ileri atıldı topluluğa seslendi. " BİZ CEHENNEM İBLİSLERİ'YİZ MERAK ETMEYIN," eliyle hafif tırsan bir azap askerini işaret ederek" BU SOYSUZLARI YAKMAYA GELDİK, CEHENNEM İBLİSLERİ AZAP'A ATEŞLERİNİ SUNMAYA GELDİ. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krallık Ateşi
FantasyKatliamlar, yaşayamayan insanlar, baskınlar ve daha nicesi Azap timinin yaptığı onca katliam insanları öldürdü,köyleri ateşe verdi ama bu ateş yeraltındaki Cehennem'i besledi, ateşlerini harladı. Şimdi Cehennem'in İblisleri Azap'a ve Krallığa döktük...