Güneşi onun için hazırlattığım bir eve götürmüştüm. Şehirden iki saat uzaklıkta sessiz sakin bir yerdi. Tüm işlerimi halledene kadar onu kimsenin görmemesi lazımdı. Alacağım bu intikam dünya üzerinde alınmış en büyük ve en güzel intikam olacaktı.
Şuan kendi evimin kapısının önündeydim bu eve girmekte kocamın yüzünü görmekte istemiyordum ama kısa bir süre bu duruma katlanmaya mecburdum. Kapıdan içeriye girince yardımcılar etrafıma doluşmuşlardı.
" Dün gece neden gelmediniz efendim "
" iyi misiniz "
" size bir şey oldu diye ödümüz koptu" diye hep beraber konuşmaya başladıklarında onları susturmuş
" sakin olun iyiyim dün şehir dışında işim çıktı acilen oraya gitmem gerekti haber veremedim o yüzden " dediğimde hepsi sanki sakinleşmişti. Beni kendi ailemden daha çok merak ettiklerine emindim. Sanırım sevilmek böyle bir şey. Ceketimi ve çantamı elimden alıp askılığa asmışlardı ben de çalışma odama doğru yürürken
" Reyhan mert evde mi "
" hayır efendim o da dün gece evde değildi "
" anladım canım, çalışma odama her zamanki gibi bir kahve getirir misin "
" peki efendim " dediğinde çalışma odama çıkmıştım. Masama oturduğumda rahatladığımı hissetmiştim çalışma odam gerçekten yuvam gibiydi. Reyhan kısa bir süre kahvemi getirmişti. Kahvemi içerek düşünmeye başlamıştım. Bu adam dün evde değilse neredeydi. Yoksa tüm gece boyunca beni mi takip etmişti eğer öyleyse tüm planlarım çöp olmuştu. Bu durum beni strese sokmuştu. Telefonumu elime alıp hemen merti aramıştım dün neredeydi öğrenmem lazımdı. Telefonu 'aşkım' diye açmıştı.
" Aşkım "
" neredesin "
" bursadayım "
" Bursada mı orada ne işin var "
" dün gece telefonlarımı açsaydın öğrenirdin "
" çok meşguldüm kusura bakma neden gittin "
" babaannem ölmüş " dediğinde üzülmüştüm o kadını severdim.
" yaa üzüldüm başın sağ olsun " olmasa da olurdu aslında şuan bir kaşık suda boğmak istiyordum onu
" sağ ol aşkım dün birlikte gidelim diye aradım ama sen açmadın telefonlarımı "
" evet büyük bir ihale üstünde yoğun bir şekilde çalışıyorum aklım karma karışık üzgünüm "
" önemli değil zaten ölmüş kadın ne yapabileceğiz "
" canlı konum atsana wp den "
" bir dakika bekle " deyince susup beklemeye başlamıştım. Bir dakika sonra wp den bildirim gelmişti gerçekten de şuan bursadaydı. Tanrım o kadın ölürken bile bana iyilik yapmıştı.
" akşam yola çıkar gelirim "
" gerek yok hayatım ben buradayım zaten şirketi ikimiz birden başı boş bırakmayalım "
" emin misin "
" eminim hayatım ben de yarın döneceğim zaten "
" tamam o halde yarın görüşürüz "
" görüşürüz aşkım " dediğinde telefonu kapatmıştım neyse ki düşündüğüm gibi olmamıştı. Mert dün gece İstanbul'da bile değildi bu gerçek gülümsememe sebep olmuştu. Hemen yatak odama girip üstümü değiştirmiş çantamı ve telefonumu alıp evden çıkarken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXS İŞÇİSİ
General FictionKim kocasından intikam almak için onun metresiyle evlenirdi ki ?