Peri ~
Şoför ona söylediğim restoranın önünde durmuştu. Hepimiz arabalarımızdan inip restoranın önüne gelince
" Hani eğlence mekanına gidecektik " diye mızmızlanmaya başlayan ilk kişi gizem olmuştu.
" acıkmışsınızdır diye düşündüm o yüzden ilk yemek yiyelim dedim "
" tamam tamam hadi o zaman gidip yiyelim " diyince hep beraber restorana girmiş daha önce yer ayırtığım masaya garson eşliğinde oturmuştuk.
Herkes kendi eşinin karşısına geçerken güneşte benim karşıma geçmişti. Bugün olanlardan dolayı ona biraz kızgındım ama bu kızgınlığım güneş benden özür dileyince geçmişti çünkü o ne kadar suçluysa ben de en az onun kadar suçluydum. Bunun farkındaydım ama ben asla egomu ayaklarımın altına alıp bana tokan atan birinden özür dileyemezdim. Bu özüme tamamen ters bir şeydi.
" güzel mekanmış " diyen pelinin hemen ardından hepsi bir ağızdan
" evet güzelmiş " dediler.
" Beğenmenize sevindim yemekleri de çok güzel " dediğimde hepsi kafa sallamıştı. Herkes menüden istediklerini bana söylemiş bende garson yanımıza gelince hepsini onlar adına sipariş etmiştim. Yaklaşık 15 dakika sonra Siparişler gelmiş yemek eşliğinde sohbet etmeye başlamıştık.
" ee düğün tarihine karar verdin mi peri"
" evet iki hafta sonra yapmayı düşünüyorum " diyip güneşe bakmıştım. Sanki ondan da onay bekliyordum ve o da beni anlayıp başını sallıyordu.
" Annenlere ne zaman söyleyeceksin peki " dediğinde bakışlarımı güneşin üzerinden çekip gizeme bakmıştım.
" Hiçbir zaman, düğünden sonra öğrenecekler zaten şimdi öğrenirlerse sorun çıkar. Ayrıca mertle konuşup planımı bozmalarını istemiyorum. "
" Gerçekten haklısın annenlere söylemek şu durumda pekte iyi olmaz " diyen pelinin ardından gizem
" Resmen annenin şaşkın yüzünü görmek için yaşıyorum " deyip gülmeye başlamıştı. Cidden ben de merak ediyordum. Bayılıp kalmazsa iyidir diye düşmeden edememiştim.
" şey der ' Ayşe tansiyon aletimi getir ölüyorum 'diye bağırır artık " diyip annemin sesini taklit ederek gülen ise pelin olmuştu. Gizem gerçekten iki günde kızı kendine benzetmişti.
" Tamam çocuklar abartmayın güneşte annemi canavar falan sanacak " diyip güneşe bakınca bana gülümsemişti. Neden bilmiyorum ama gülümsemesi kalbimi ısıtıyor sanki. Sanki o gülünce dünyaya barış gelmiş açlar doymuş kötüler ölmüşte dünyada sadece sevgi ve iyilik varmış gibi bir his hatta ondan bile daha iyi hisler tarif bile edemiyorum. Garip bir şekilde gülümsemesi hoşuma gidiyor.
" Daldın " diyen güneşe şaşkınca tekrar bakıp
" ha evet ya dalmışım "
" noldu neye daldın" dediğinde ' gülüşüne ' demek isterdim ama ne alakaydı yani
" annemi düşünüyordum, biraz endişelerim var onun adına "
" çok kafana takma bence "
" neden "
" Sence neden " diye tekrar edince evliliğin sahte olduğunu kastettiğini hemen anlamıştım.
" haklısın ama annem böyle saçma şeylere pek onay verecek biri değil "
" annenin hayatı değil onun saçma bulduğu şeyleri yapmak için gösterdiğin çabaya bak "
" haklısın, neden bir anda anneci oldum onu da anlamıyorum gençken kimin ne düşüneceğini umursamadan hareket ederdim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXS İŞÇİSİ
General FictionKim kocasından intikam almak için onun metresiyle evlenirdi ki ?