24

1.1K 114 83
                                    

Güneşe bakmak beni aşırı rahatlatıyordu. Gözlerimi hiç kırpmadan ona bakıyordum ama o bana bakmıyordu onun gözü etrafta dolanıyor ama bir kere bile gözlerime denk gelmiyordu ya da o bilerek gözlerime denk getirmiyordu gözlerini bilmiyorum. Bakışlarımı onun üstünden çekip masaya döndürdüm uzun süre masaya bakıp öylece kaldım. İçki almak için masadan kalkacakken biri omuzumdan beni tekrar sandalyeme bastırmıştı. Kafamı kaldırıp baktığımda gördüğüm gözler güneşe aitti.

"Yine nereye gidiyorsun" dediğinde gözlerimi gözlerinden çekmeden konuşmaya devam ettim neden bilmiyordum ama gözleri gözlerime bakarken gözlerine bakmayı özlemiştim.

" İçki almaya"

" Yeter içtiğin " dediğinde omuz silkmiştim. Yanıma oturup sandalyesini bana doğru yaklaştırdı.

" Artık herkesi topla eve gidelim " dedi bakışları sertti. Bana ricada bulunmuyor da emir veriyor gibiydi. Kafamı salladım. Yine kalkacakken beni otutturdu.

" Sen daha fazla gezme etrafta ben herkesi toplar söylerim " dediğinde onaylar şekilde başımı sallamıştım. Noluyordu bilmiyordum ama kısa süre içinde herkes masanın başında toplanmıştı. Kızlar biraz söylense de güneşin tok ve sinirli sesi herkesi susturmuştu. Parayı ödeyip çıkmış arabalara binmiştik. Binerken kapımı açıp ben bindikten sonra sert bir şekilde kapatmış daha sonra kendisi diğer taraftan arabaya binip oturmuştu. Sarhoş muydum ? O yüzden mi böyle sert ve çekici geliyordu gözüme. İki elimi yanaklarımın arasına alıp sertçe sıktım ve dönüp ona baktım. Düz bakışlarını bana çevirip ne yaptığımı anlamaya çalışıyordu. Başını noldu anlamında sallayınca elimi hızla yüzümden çekip

" Bir şey yok ya iyiyim " diyip gülümsemiş camdan dışarıyı seyretmeye başlamıştım. Güneşin yanımda olması bile tenimin yanmasına neden oluyordu. Neden bu kadar arzuluyordum öpmesine bile izin vermediğim bir kadını ahhh delirecektim saçımı sertçe karıştırınca koluma dokunan el ile irkilmiştim.

" İyi misin" diye güneş sorunca dudaklarımı büzmüş

" İyi değilim " demiştim. Bana biraz yaklaşmıştı şimdi düşüp bayılacaktım kucağına yaklaşma daha fazla

" Başını omuzuma koymak ister misin" dediğinde şaşırmış

" Ne " diyince eliyle omuzuna dokunup

" Başını diyorum omuzuma koymak ister misin çok gergin duruyorsun "

" Ha yok "

" Peki " diyip uzaklaşınca hemen ona doğru yaklaşıp başımı bir anda omuzuna koyup koluna sarılmıştım.

" Gergin değilim demek istedim omuzuna uzanmak istiyorum çok çabuk kabul ediyorsun bir şeyleri "

" Ne "

" Biraz ısrarcı ol "

" Ne konuda "

" Bilmem "

" Hmm" diyip elini elimin üstünde gezdirmiş dokunuşlarını koluma doğru çıkarmıştı. Kesinlikle şuan bayılmıyorsam bu zevke şahit olmak istediğim içindi. Kafamı kaldırıp gözlerinin içine bakınca gülümsemişti, başımı tekrar omuzuna yatırmış eliyle saçımı okşamıştı. O kadar huzurluydum kii şuan can versem dünyadaki en huzurlu yerde gözlerimi kapatmış olurdum. Noluyordu bana neydi bu düşündüğüm şeyler neden böyle hissediyordum. Yoksa güneşin dediği şey doğru muydu gerçekten ona aşık mı olmuştum. Neden onu bu kadar arzuluyordum? Neden düşüncesi benim için önemliydi ? Neden söylediği şeyleri yapıyordum ? Neden beni o kadınla görüp yanlış anlamasından korktum ? Elimi ellerinin arasına koydum avuç içinde parmaklarımı gezdirip gözlerimi kapattım. Şuan çok huzurluydum kafamı karıştırmak yerine bu anın keyfini çıkarmak istiyordum. Daha sıkı sarıldım koluna. Biraz daha öyle kaldıktan sonra araba istop etmiş gözlerimi yavaşça aralamış güneşe bakmıştım.

" Geldik hadi odamıza gidelim" deyince gülümsemiş başımı sallamıştım. Çok yorgundum. Başımı arabanın koltuğuna yaslayıp arabadan inmiş diğer taraftan kapımı açıp inmeme yardımcı olup kollarının arasına almıştı beni. Ondan destek alarak yürümeye başlamıştım. Eve girince herkes iyi geceler diyip odasına çekilirken biz de aynısını yapmıştık. Ben odaya geçince hemen kendimi yatağa atıp uzanırken güneşe

" Kapıyı kilitle " deyince kilitleyip yatağa oturmuş ayakabbılarını çıkarmaya çalışıyordu. Kapıyı kilitlemeden uyuyamıyordum o da artık bunu biliyordu. Yataktan kalkıp dolabın önüne geçip gecelik seçerken konuşmaya başladı.

" Duş alacak mısın " dediğinde

" Kendimi iyi hissetmiyorum duşta bayılabilirim "

" İstersen birlikte girebiliriz "

" Duşa mı " diye şaşkınlıkla konuşunca gülümseyerek

" Evet, merak etme iç çamaşırlarımızı çıkarmayacağız " dediğinde geri durup artık çekiniyor gibi durmamak için kabul etmiştim.

" Peki " dediğimde arkasını dönmeden

" Sen istersen iç çamaşırlarınla küvetin içine gir beni bekle sen utanıyorsun ben daha sonra gelirim yanına " dediğinde onu onaylamıştım

" Tamam " diyip doğrulup banyoya geçmiş üstümdeki kıyafetlerden kurtulup küveti ayarlayıp doldurmuş daha sonra içine girmiştim. Teklifini hemen kabul etmemin sebebi utanmamdı o küvetin içinde beni beklerken ben iç çamaşırlarımla karşısına geçip küvete giremezdim. Bir kaç dakika beklemiştim güneşi sanırım gelmeyecek diye düşünürken kapıyı çalıp içeri girmişti. Karşımda onu daha önce de iç çamaşırları ile görmüştüm ama şuan göz kamaştırıcı duruyordu. Gerçekten tapılası bir vücudu harika bir güzelliği vardı aralanan ağzından çıkan dilim dudaklarımı yalamıştı ve ben bunu istemsizce yapmıştım. Biraz suda hareket lenince su taşmış güneş gülümsemişti. Yavaş adımlarla bana yaklaşmış yavaşça eğilerek küvete girmişti. O yanıma gelince derin bir iç çekmiştim. Küvet ikimizin rahatça sığacağı kadar büyüktü ama ben bacaklarımı istemsizce ona sürtüyordum ve o da şikayetçi değildi aksine delici bakışlarını bana sunuyordu.  

Bana dokunması için şuan tüm servetimi sunabilirdim ona. Ama bugünki davranışımdan sonra bana rahat bir şekilde temas edebilir miydi bilmiyorum.  Biraz düşündükten sonra bana dokunması için aklımda kurnazca bir plan yapmıştım elimi duşun yanındaki life atıp ona doğru uzatmış.

" Sırtımı lifleye bilir misin " dediğimde başıyla beni onaylayıp bana doğru yaklaşmıştı. Bacaklarını iki yana doğru açıp bana doğru kırmıştı uzanan bacaklarına kollarımı koymuştum. Sırtıma dökülen saçlarımı bir
yerde toparlayıp yavaşça alıp omuzumdan aşağı göndermişti. Lifi köpüklemiş sırtımda gezdirmeye başlamıştı o her hareket ettiğinde elim istemsizce bacaklarını okşuyordu. Elini daha da aşağı kalçalarıma doğru indirip bel oyuğumu okşadığı an ağzımdan istemsizce bir inleme çıktım tırnaklarım bacaklarını çizerken başım yana düşmüştü. Hâlâ lifle tenimi okşayan güneş kulağıma doğru yaklaşmıştı nefesi boynuma değerken kulağıma doğru fısıldayarak konuşmuştu.

" İyi misin " dediğinde bu soruyu sorduğu için onu dövmek istiyordum. Gerçekten iyi miydim ? Daha fazla dayanamıyordum yüzümü ona doğru dönüp bacaklarımı bacaklarının üstüne attım. Ona daha çok yaklaşıp nefes nefese kalmış bir şekilde bakışlarımı dudaklarına doğru indirip ona yaklaştım. Anlamış ve hoşuna gitmiş olacaktı ki gülümsüyordu. Bu bana daha fazla cesaret vermişit. Dudaklarımı bir anda dudaklarına bastırıp, alt dudağını dudaklarımın arasına alarak emmeye ımmh tanrımm başladım ne yapıyordum ben aklımı başımdan alıyordu bu kadın benim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEXS İŞÇİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin