14

5.3K 118 38
                                    

Herkes kahvaltısını yapmaya devam ederken bir anda perinin telefonu çalmaya başlamıştı. Yanı başında duran telefonuna bakıp kimin aradığını görünce masadan kalkıp kendi çalışma odasına geçip telefonu açmıştı. Arayan avukattı.

" Noldu kerem bey "

" Efendim davayı açtık ilk duruşma iki gün sonra eğer anlaşmalı bir şekilde boşanma olursa ilk celsede işi hallederiz bir ayda biter gider ama çekişmeli olursa en az bir yıl kadar uzar mert bey ile anlaşma sağlayacak mısınız yoksa çekişmeli mi olacak " dediğinde peri bıkkın bir ses tonu ile

" Beni gerçekten bunun için mi aradın sabah sabah "

" Efendim siz dün konuşacağım diyince ben de hazırlık yapmak amacı ile sizi erkenden aramak istedim rahatsız ettiysem kusura bakmayın "

" sorun değil iyi yapmışsın neyse ben onun anlaşmaya girmesini sağlayacağım ama sen her ihtimale karşı hazırlıklı ol sana sunduğum tüm kanıtları dosyaya ekle eksik hiçbir şey olmasın "

" Merak etmeyin efendim " diyince

" Diyecek başka bir şeyin yoksa kapatıyorum "

" Yok efendim iyi günler "

" Sana da " diyip telefonu kapatmış tekrar yemek masasına dönmüştü. Tüm gözler perinin üzerindeydi hepsi kimin aradığını merak ediyordu bunu fark eden peri konuşmaya başlayıp

" Arayan avukattı " dediğinde gizem lafa girip

" eee niye aramış nolmuş " diye sorunca peri

" Boşanma davası resmi olarak açılmış iki gün sonra da mahkememiz var eğer çekişmeli sürerse bir senede eğer anlaşmalı olursa en geç bir ayda hallolur dedi " gizem periden hemen sonra konuşmaya başlayıp

" mert senin ile asla anlaşmalı
boşanmaz " dediğinde peri gülümseyerek

" isteyerek yapmaz ama bunu yapmak zorunda kalacak " diyip gülünce herkes ona anlamayan gözlerle bakmıştı ama kimse ne yapacaksın diye sormaya cesaret edememişti çünkü perinin gözleri nefret ile alev alev yanıyordu.

" Çocuklar siz kahvaltıdan sonra evlerinize dağılın hepimiz burada kalmayalım "

" Sen şirkete gitmeyecek miydin "

" Hayır bugün ben burada kalacağım güneş ile konuşacaklarım var. Sizi de şüphe çekmeden gidin olurda mert size ulaşırsa özellikle sana diyorum burak olurda seni ararsa ağzından laf almaya çalışırsa aman dikkat et hiçbir şey çaktırma. Bir şey öğrenirse senden bilirim ona göre "

" merak etme seni aldatan bir gerizekalıya ben ne söyleyeceğim "

" Güzel eğer size bir soru sorarsa ne olduğunu bilmiyoruz bize de atar gider yapıyor yine psikolojisini bozan bir durum mu oldu yoksa eski haline falan mı döndü diye konuşup onun aklını karıştırın benim psikolojimin bozulduğunu düşünüp mahkemede bunun üzerinden mağduriyet yaratmaya çalışsın "

" senin bundan ne faydan olacak ki "

" ne faydam mı olacak " diyip gülümsemiş daha sonra tekrar konuşmaya başlamıştı

" Mahkemede farklı bir savunma yapmasına engel olacağız aldattığını düşündüğümü düşünmeyecek ama ondan sonra ben konuşmaya başlayıp ilişkide alalade bir aldatmanın olduğunu kanıtları ile beraber gösterip psikolojik testlerimi de hakime sunarsam bu andavalın ne bokun peşinde olduğunu anlar ve ilk celsede hallederiz anlaşmaya bile gerek kalmaz ki o işi de halledeceğim bu mert gerizekalısının anlaşma yapmazsa tutmasını beklediğim ikinci planım iki olmazsa üç o olmazsa dört ne olursa olsun bir aydan daha uzun bir süre o aptal, oruspu çocuğunun soy ismini taşımak istemiyorum "

SEXS İŞÇİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin