" hadi gidelim çocuklar " deyince hepsi beraber perinin arkasından gelip kapının önünde onlar için hazırlanan arabalara binmişlerdi.
Güneş ve peri kendileri için hazırlanan özel araca binerken diğerleri de onlar için hazırlanan araçlara binmişti.
Güneş tüm bu olanların mutluluğu içinde kaybolup adeta. Asla uyanmak istemediği bir rüya içerisinde hissediyordu kendini. Güneş arabanın penceresine yaslanıp hayaller kurarken peri ona sesini duyurmaya çalışıyordu. Onu tekrar dürtüp
" hey güneş kendinde misin " diye sorunca güneş kendine gelip
" ha noldu " diye sormuştu.
" n'olacak bin kere seslendim bir kere dönüp bakmadın "
" dalmışım kusura bakma "
" nereye daldın "
" bilmem öyle şuan yaşadıklarımıza "
" seni rahatsız edecek bir şey mi oldu iyi misin "
Diye telaşla sorunca güneş yüzüne yayılan gülümsemeye engel olamamıştı" hayır iyiyim sadece her şey çok güzel bunun gelip geçiçi bir şey olması beni üzüyor "
" hayatının bundan daha iyi olacağının garantisini veriyorum sana "
" hı "
" sen beni mutlu ettin ben de seni mutlu edeceğim hayatın boyunca hiç tatmadığın o rahatlığı tadacaksın özgür bir hayat, sınırsız paralar, istediğin mevkide bir iş, altında son model bir araba ve nerede istersen orada bir ev. Hatta hangi ülkede istersen orada sana bir yaşam alanı sunacağım. İstediğini dile benden gerçekleştireceğim yeter ki şu iş bi hallolup bitsin"
" Sanırım aklımı kaybettim tek bir dileğim var ama onu da sen gerçekleştiremezsin "
" ne diyorsun güneş noluyor sana iyi olduğuna emin misin "
" boşver biraz etrafı seyretmek istiyorum sonra konuşalım "
" peki nasıl istersen ama canını sıkan bir durum varsa paylaş benimle kızlardan biri mi bir şey dedi "
" hayır hepsi bana karşı çok nazik " demiş pencereye doğru döndükten sonra sessiz bir şekilde
" sen dışında " demişti. Güneş periden onun da ona gösterdiği ilginin aynısından göstermesini istiyordu ama bu durum peri için imkansız gibi bir şeydi. Perinin şuan aklında olan tek şey intikamdı. Peri güneşin söylediği şeyi yarım yamalak anlamış ne dediğini tam anlayabilmek adına güneşe dönüp
" ne dedin anlamadım " diye sormuştu ama güneş tabi ki doğrusunu söylemek yerine kaçamak bir cevap verip dışarıyı izlemeye devam etmişti.
" gideceğimiz yeri diyorum çok merak ettim "
" cennet gibi bir yer harika bir yerde olsun istedim düğünümüz emin ol biz boşandıktan sonra bile konuşacaklar "
" doğrudur " diyip iç çekmişti. Evliliğin gerçek boşanmanın da hiç gerçekleşmemesini istiyordu güneş ama istemekle hiçbir şey olmuyordu maalesef.
" Annem senin hakkından ne düşünecek acaba kafayı yiyeceğine eminim " diyip gülmeye başlayınca güneş anlamayan gözlerle dönüp periye bakmıştı
" Her zaman onu şaşırtmayı başarıyorum mert ile evliliğime de karşıydı kim bilir seninle evleneceğimi duyduğunda nasıl bir tepki verecek "
" belki beni sever "
" hiç zannetmiyorum annem beni bile sevmez "
" çok ön yargılı olmama sebep oluyorsun "
" söz konusu annem olunca olma demem "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXS İŞÇİSİ
General FictionKim kocasından intikam almak için onun metresiyle evlenirdi ki ?