6

11.5K 183 61
                                    

Güneş~

" Harika bir deniz turu yaşatalım birbirimize" dediğinde elinden tutup kapıyı kapatmıştım. Peri arabayı kilitledikten sonra heyecanla kumsala doğru yürümeye başlamıştık. Ayaklarımızın kuma değdiği ana kadar yürümeye devam ettik. Çok kısa bir süre sonra kuma ulaşmıştık. Ben hemen ayakkabılarımı çıkarmaya başlarken

" ne yapıyorsun " demişti meraklı gözlerle bana bakarken

" şuan ne yapıyor olarak gözüküyorum "

" ayakkabılarını çıkartıyorsun "

" maşallah gözünden de bir şey
kaçmıyor "

" Dalga geçme, niye çıkarıyorsun "

" kumsala geldik ayaklarımız denize geldiğinin farkına varmasın mı hadi sen de çıkar "

" yok ben almayayım"

" hadi ama " diyip ayağına yönelince peri hemen eğilip bana engel olmaya çalışmıştı

" aaa napıyorsun "

" mızıkçılık yapma da çıkar o zaman zaten bizden başka kimse yok baksana etrafına bizi en ıssız sahile getirmişsin "

" ne yapsaydım şehrin en kalabalık plajına mı götürseydim "

" götürsen de fark etmezdi bu kış ayında bizden başka kimse denize gitmezdi zaten "

" haklısın sanırım deniz pek mantıklı bir seçenek olmadı bence "

" hayır hayır harika bir seçenek  hadi sen  ayakkabılarını çıkar " dediğimde pes eder gibi nefes vererek

" tamam sen kazandın " diyip ayakkabılarını çıkarmaya başlamıştı. Ayakkabıları tamamen çıkardıktan sonra birlikte kumsalda gezmeye başlamıştık. Ayaklarım kum tanelerine değdikçe çığlık atmak istiyordum sahilde bir ileri bir geri koşup duruyordum. Ellerimi yana açıp kafamı yukarı kaldırıp gökyüzüne bakınca gökyüzü ilk defa bana bu kadar parlak ve güzel gelmişti. Nice yaz ayları görmüştüm gökyüzü bir cam gibi pürüssüzdü ama gökyüzü hiç bir gün bugün kadar güzel gözükmemişti gözüme. Benim nazarımda bir kış günü diğer tüm günleri silip atmıştı adeta. Kendimi ilk defa bu kadar özgür ve mutlu hissediyordum. Kafamı indirdikten sonra denizi seyreden periye takıldı gözlerim. Her şey onun sayesindeydi. Onun sayesinde o sefil hayatımdan kurtulup özgürlüğüme kavuşmuştum.

Daha ilk gördüğüm andan itibaren onun bana iyi geleceğini anlamıştım. Şuan ismi ile benim gözümdeki konumu aynıydı. Peri gibiydi gökten benim kurtarıcım olarak gönderilen bir peri. Olayı çok dramatize ettiğimin farkındayım sonuçta peri bunları benim için yapmamıştı. Her şey intikamının bir parçasıydı ben de öyle. Sonuçta onun gözünde kocasıyla yatan bir orospudan farksızdım. Keşke her şey çok daha farklı olabilseydi.

Ama bu isteğim bu durumun gerçekleşmesinden çok daha imkansız bir şeydi. Peri bana mert ile olan ilişkisinden az çok bahsetmişti. Gençken tanışmışlar yani mert perinin gençlik aşkıymış ben genel evine düşmesem bile ne peri ile yollarımız bir düşerdi ne de benim mert varken karşısında bir şansım olurdu. Belki de olayların böyle gerçekleşmesi benim için daha iyi olmuştu.

Peri gerçekten çok güzel bir kadındı bir kaç kere ister istemez kendimi ona yakınlaşırken bulmuştum. Ama o her fırsatta benden uzaklaşmıştı haklı olarak, zaten ben hangi kafa ile yakınlaşıyordum periye o da bir muammaydı. Ne düşünüyorum ki zengin, güzel bir kadın kocasından intikam almak için benimle evlenip daha sonra bana aşık mı olacak yok daha neler film mi çekiyoruz. Tüm düşüncelerimden sıyrılıp perinin yanına gitmiştim.

SEXS İŞÇİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin