İkisi de birbirleri ile konuşmadan etrafta dolanmaya devam ediyorlardı. Gizem herkesten uzakta oyalanan perinin yanına gidip onunla konuşmaya başlamıştı.
" noluyor iyi misin "
" iyi olmamam için bir sebep mi var "
" bilmiyorum o yüzden sana soruyorum ya "
" yalnız kalmak istiyorum gidip kızlarla ilgilen"
" gerçekten noluyor peri bak canını sıkan bir durum varsa söyle halledeyim "
" sen ilk önce kendi dertlerini hallet sonra benimkilere el atarsın " diyip yanından ayrılırken gizem bağırarak periyi çağırmaya devam ediyordu ama bu seslenişler perinin gram umrunda değildi. Canı sıkkınken can sıkan biriydi o yüzden kimse ile muhattap olmak istemiyordu çünkü olursa o kişinin kalbini kıracağını biliyordu, elinde değildi.
Güneş ise manzara karşısında resmen büyülenmişti. Daha önce hiç böyle güzel bir yere gelmemişti. Gerçi daha önce böyle yerleri görecek ne zamanı ne de imkanı vardı. Şuan burayı dünya gözü ile görüyorsa bu tamamen peri sayesindeydi. Hâlâ tokat için pişmanlık duyuyordu. Duygusal hislere kendisi kapılmıştı birini karşılık bekleyerek sevmek gerçekten sevmek mi oluyordu ? İçinden ' her şey istediğim karşılığı alamadığım için oldu belki de peri haklıdır gerçekten bencil biriyimdir ' diye düşünüyordu. Belki de öyledir, belki de sevdiği kadını kendi içinde masum göstermek için kendini bile suçluyordur . Aşk çözmesi gerçekten zor bir problem.
Gizem periden umudu kesince etrafta hayran hayran dolaşan güneşin yanına gitmişti
" güneş sana bir şey sorabilir miyim "
" tabiki "
" perinin nesi var ona sordum ama heyheyleri üzerindeydi "
" tartıştık belki o yüzdendir "
" neden " dedi merakla. Ondaki bu merak dedikodu aşkından değildi. Sadece ikisine yardımcı olabilmek ve arkadaşının üzülmesine engel olmak için konuya hakim olmak ve onlara gerçekten yardımcı olmak istiyordu.
" Kendisi anlatsa daha iyi olur ''
" o anlatmıyor işte gerçekten sadece yardımcı olmak ve arkadaşımın neden üzgün olduğunu bilmek istiyorum "
" Önemli bir şey değil " diyince gizem derin bir nefes alıp vermiş
" cidden üzüm üzüme baka baka kararıyor birbirinizin aynısı olmuşsunuz. Ne haliniz varsa görün " diyip sinirle yanından ayrılmış ve aylinin yanına gitmişti. Yüzünü göle dönen peline arkadan sarılmış
" Sen manzaradan daha güzelsin" diye kulağına fısıldayınca pelin hemen geri çekilmişti.
" gizem " diye sesli bir şekilde ismini söyleyince gizem sahte bi üzgün surat yaparak
" tamam sustum " diyip pelinin yanına geçmişti.
" sabahtandır bi güneşin yanındasın bir perinin yanındasın noluyor "
" Perinin canı sıkkın gibiydi "
" ben de fark ettim yüzünde de sanki tokat izi vardı dimi "
" evet en çokta o yüzden zaten peşinde dolandım ama nafile bir şey öğrenemedim "
" periyi bilmiyor musun kafası kopsa iyiyim
der "" bilmez miyim başına ne geliyorsa bu her şeyi ben hallederim kafasından geliyor "
" insan bir anda değişmiyor "
" sen değişsen bi anda pat diye bana aşık olsan ne güzel olurdu ama "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXS İŞÇİSİ
قصص عامةKim kocasından intikam almak için onun metresiyle evlenirdi ki ?