Peri~
Uyanır uyanmaz yanı başımda çalarak beni uyandıran çalar saatten saatin kaç olduğuna bakıp saati durdurmuş ve gözlerimi tamamen aralamıştım. Saat 10.32 geçiyordu. Hemen yataktan kalkmış duş almış kıyafetlerimi giyinip kendi pasaportumu ve güneş için ayarladığım pasaportu alıp evden çıkmıştım. Giderken bir şey götürmeyecektim. Ne lazımsa orada onunla birlikte alırdık. Bir yerlere giderken bir şeyler alıp götürüp getirmek bana her zaman yük gibi geliyordu.
Evden çıkmış şoför eşliğinde kızlara söylediğim yere doğru gitmeye başlamıştık. Yoğun trafikle beraber varacağımız yere yarım saat içinde ulaşmıştık. Orada beni güneş bekliyordu anlaşılan herkesten önce gelmişti. Hemen arabadan çantamı alıp yanına gitmiştim. Şoförde arabayı alıp gitmişti. Güneş beni görünce gülümsemiş yanına geldiğim an bana kocaman sarılmıştı.
" Günaydın " dediğinde
" günaydın " demiştim. Sarılma işi bittikten sonra benden ayrılmış ve tekrar konuşmaya başlamıştı.
" Nasılsın "
" Ben iyiyim de sen uzun süredir burada beklemiyorsun değil mi "
" hayır ya bi 10 dakika falan oldu geleli"
" bizimkilerden kimse gelmedi mi "
" hayır gelmedi daha " dediğinde elime telefonumu alıp hepimizin içinde bulunduğu guruba mesaj atmıştım. ' kaç saattir bekliyoruz tahminen ne zaman gelmeyi düşünüyorsunuz ' diye yazdıktan sonra tekrar güneşe dönmüştüm.
" gelirler birazdan geldikleri gibi yola çıkarız "
" pasaport işini hallettin mi " dediğinde
" hallettim bak " diyip çantamda duran pasaportunu çıkarıp ona göstermiştim. Eline alıp inceledikten sonra
" gerçekten halletmişsin helal olsun " dediğinde hafif bir tebessüm eşliğinde
" Bir süre orada kalacaksın başka şansımız yoktu " dediğimde kafa sallamıştı. Sanki orada kalmak istemiyor gibiydi ama buna mecburduk bir süre ortalıkta görünmemeliydi. Onu mertten anca böyle koruyabilirdim.
" kaç gün kalacağım " dediğinde düşündüğüm düşüncelerden sıyrılıp dediği şeye cevap vermiştim.
" sadece 1 ay sonra gelip seni alacağım birlikte döneceğiz ama ilk evlenip bir süre burada kalmamız lazım sonra türkiyede çok daha büyük olaylar ile uğraşacağız o yüzden sen bu süre zarfında keyfine bak daha sonra keyfine bakmadığın için pişman olursun demedi deme çünkü çok fazla sorunla uğraşacağız " dediğimde o benim söylediklerime karşın sadece
" peki " demişti. O kadar uzun konuşmanın ardından peki demesi sinirimi bozmuş olsa da ona belli etmemiştim. Tekrar konuşmak yerine susmuş çocukların gelmesini beklemiştim. Kısa bir bekleyişin ardından çocuklar gelmişti. Hepsiyle sarılma faslı bittiğinde bizi bekleyen uçağa binmiştik. Güneş benim yanıma oturmuş diğerleri de istedikleri yerlere oturmuştu. Ben çantamda duran kitabı okumak için çıkarınca gizem bir anda konuşmaya başlamıştı.
" Evet peri hanım bir konuşma gerçekleştirmek ister misiniz" diyip sahte muhabir sesi çıkarınca anlamayan gözler ile ona bakmıştım
" Ne konuşması" dediğimde
" Normal bir konuşma işte aşkım konuş " dediğinde
" Gidicez istediğimiz şeyleri yapacağız eğlenip eve geri döneceğiz "
" Bu kadar mı "
" Ne o beğenemedin mi " dediğimde kafasını olumsuz anlamda sallayıp
" hayır çok sıkıcı bir konuşmaydı " dediğinde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXS İŞÇİSİ
General FictionKim kocasından intikam almak için onun metresiyle evlenirdi ki ?