Çok sarhoştum, bu içtiğim bir kaç bardak viskiden dolayı oluşan bir sarhoşluk değildi. Bu uğramış olduğum ihanetten dolayı oluşan bir sarhoşluktu. Başım dönüyor, gözüm kararıyordu sanki her an yere düşüp bayılacak gibiydim. Arabama bi sinirle binmiş o an bulunduğum yerden uzaklaşmak istemiştim. Ama kendimi daha kötü hissetmemi sağlayacak bir yere gelmiştim. Şuan en son görmek isteyeceğim kişinin bulunduğu yerdeydim. O kadının çalıştığı genelevin önündeydim.
Arabamı bir tık uzağa park ettikten sonra başımı direksiyona yaslayıp ağlamaya başladım. Göz yaşlarım kendi kendine akıyordu ve ben akmasına asla engel olamıyordum. Bir süre sonra başımı direksiyondan kaldırıp kafamı sağ tarafa çevirmiştim. Oradaydı aşık olduğum adamın beni yok sayıp hayatına aldığı kadın oradaydı. Nasıl bir mideydi bu ? Nasıl her gün başkası ile yattığını bildiğin birine aşık olabilirdi ki bu çok iğrençti. Güzel bir eşi ve bolca parası varken bu mantıksız davranışın sebebi neydi ? Doyumsuzluk ? Zannetmiyorum.
Arabamdan aşağı inip, kitledikten sonra genelevin kapısına kadar gelmiştim. Neden buradaydım ve ne yapacaktım ? Beynim bunları sorgulamaya başlarken genelde kalbimin sözünü dinleyen bedenim yavaş yavaş genelevin içerisine doğru yönelmeye başlamıştı bile. Napıyordum ben ? Bundan pişman olacaktım eminim.
İçeri girmeden önce kapıdaki güvenliğe yüklü bir bahşiş vermek zorunda kalmıştım. İçeri girdiğimde binanın içi yüreğime derin bir kasvet havası sokmuştu. Kum bejine boyanmış duvarlar üstüme üstüme geliyordu. İçeride büyük bir masanın arkasında orta yaşlı, sarışın ne güzel ne de çirkin diyebileceğim bir kadın oturmuş tırnaklarını törpülüyordu ta ki kafasını kaldırıp beni görene kadar. Beni gördükten sonra kendini düzeltmiş elindeki törpüyü masanın üzerine koyup eliyle beni yanına çağırmıştı. Ne yapacağımı bilmesem de kadının yanına gitmiştim. Yanına yaklaştığım an kahkaha atarak konuşmaya başlamıştı.
" kocanı basmaya mı geldin eğer öyleyse yüklü bir para verirsen buna izin veririm "
" hayır kocamı falan basmaya gelmedim"
" eee niçin geldin o zaman kızın falan mı düştü buralara diyeceğim ama hâlâ genç ve çıtır duruyorsun " diyip dudaklarını yalamıştı. Az önce bir kadın tarafından arzulanmış mıydım yoksa bana mı öyle gelmişti ?
" hiç biri değil kendim için geldim "
" erkek partner çalıştırmıyoruz ama üzgünüm "
" istediğim bir erkek değil "
" haa " diyip kafa sallayınca ne demek istediğimi anladığını düşünmüştüm. Bir kaç saniye sustuktan sonra konuşmaya devam etmişti.
" Üzgünüm ama kadınlar için çalışmıyoruz, iyi akşamlar " diyip beni yine başından savmaya çalışmıştı.
" saatti kaç tl "
" Konu para değil kadınlarımdan hiç biri seni istemez " orta parmağını göstertererek konuşmaya devam etmişti
" benimkiler bunu ister " diyip kahkaha atmıştı. Espiri mi yapmıştı şimdi bu, tanrım...
" saatti kaç tl"
" 2000 "
" ben saatine 5000 veriyorum "
" para sorun değil gerçekten olmaz"
" 10000 ? "
" olmaz diyorum anlamıyor musun "
" bunu neden kadınlarına sormuyorsun " diyip arka oda da küçük bir kapıdan görünen kadınları göstermiştim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXS İŞÇİSİ
Ficción GeneralKim kocasından intikam almak için onun metresiyle evlenirdi ki ?