5.

13.5K 171 22
                                    

" Nereye gidiyoruz "

" Alışverişe dedim ya "

" Alışveriş yapmaya nereye gidiyoruz "

" Alışveriş merkezine "

" Hadi ya ben de alışveriş için camiye falan gidiyoruz sandım "

" Sayemde aydınlandın "

" teşekkürler şimdi nereye gidiyoruz söyle bakalım "

" Kendi modacımın mağazasına götüreceğim seni herkes giremiyor gözden uzak bir yer "

" kocanda şehir dışında kimden saklanıyorsun "

" Kocan deyip durma şuna neyse magazinden kaçıyoruz seninle görülürsem tüm planım çöp olur "

" hadi ama kimse bizi sevgili sanmaz ne olacak "

" Bu kadar aptal mısın cidden? Zaten bizi kimse sevgili sanmaz unuttun mu evliyim ben ayrıca bir kadın ile sevgili olduğumu kimse düşünmez ama seninle mekandan dışarı çıkarken ya da içeri girerken bizi çekip peri hanım arkadaşları ile alışveriş yaparken görüntülendi deyip yayınlarlarsa ve bunu mert görürse sence ne olur "

" ne olur "

" neyse geldik sayılır " dediğimde arabayı dikkatli bir şekilde sürmeye devam etmiştim. Gerçekten aptal mıydı yoksa aptal taklidi mi yapıyordu bilmiyorum ama bu hali çok sinir bozucuydu. Üç yaşında çocuk bile böyle bir şeyin nedenini anlardı. Bir süre sonra dediğim yere gelmiştik. Arabayı park ettikten sonra ona bir şapka ve gözlük uzatmıştım.

" bu ne " diye normal olarak tepki göstermişti.

" her ihtimale karşı mekana girerken tak olur mu "

" tamam " diyip verdiğim şapkayı ve gözlüğü taktıktan sonra arabadan inmişti. Ben de arabadan inip yanına gelmiştim birlikte mekana girmiştik. Girdiğim gibi kapıda beni gizem karşılamıştı.

" yoksa modacın gizem altunay mı inanmıyorum moda dünyasının leydisi "

" evet kendisi modacım aynı zamanda yakın arkadaşlarımdan biridir" dediğimde gizem bana sarılıp

" geleceğini duyunca hemen mekanı açtım özlemişim seni "

" ben de seni hayatım "

" hoş geldin " diyip güneşe de sarılmıştı. Güneş ise şoklar içerisindeydi alt tarafı bir modacı neden bu kadar abartıyordu herşeyi anlamıyordum.

" Bugün arkadaşım için geldim onun için gündelik ve gecelik bir kaç kıyafet kombini hazırla "

" tamamdır, güneş hanım siz benimle gelin isterseniz "

" olur " diyip ayağı kalkıp gizemin yanına gitmişti ben ise

" gelinlik kataloğunu getirebilir misin " dediğimde yanında duran yardımcı kadın hemen

" tabi efendim " demişti. Kısa bir süre sonra elime ulaşan kataloğu icelemeye başlamıştım. Güneş için bir gelinlik diktirmeyi düşünüyordum gerçi şuan katoloğu incelememin tek sebebi can sıkıntısıydı beklemeyi hiç sevmiyordum sürekli yoğun olmaya alıştığım için bir kaç dakika boş oturmak bile bana batıyordu sanki.

Sayfaları tek tek geziyordum beğendiğim modellerin sayfalarını katlayıp diğer sayfaya geçiyordum arkadaşım diye söylemiyorum ama moda gerçekten gizemin işiydi. Ben sayfaları incelemeye devam ederken gizem ve güneş yanıma gelmişti. Güneş yeni kıyafetlerle harika görünüyordu gösterdikleri tüm kıyafetleri beğenmiştim. Güneşin ve gizemin onayladığı her kıyafeti satın almıştım. Kıyafet işimiz bittikten sonra gizemle biraz sohbet edip mekandan çıkmıştık. Tabi çıkarken gizem beni sıkıştırıp güneşin kim olduğunu sorup durmuştu. Buraya gelirken giyindiği kıyafetlerden onun bizim tayfadan olmadığını anlaması eminim iki dakikasını almamıştı. Onu geçiştirdikten sonra güneşin yanına gitmiştim. Güneş çoktan arabaya binmiş beni bekliyordu.

SEXS İŞÇİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin