send help mun pitäs julkasta tää luku tasan 8h päästä... ja huomautuksena i-k tarkottaa itä-kurulaa, koska se tuntuu oudolta et nää ei ois lyhentäny sitä mikskää
hetkonen - oon sekottanu itä- ja länsi-kurulan 😭😭 aluks aino asu lännes, mut nyt se yhtäkkii asuukin idässä :'))) (ja se ei ole muuttanut @/tummis iha tiedokses) joten se tästä hetkestä alkaen asuu virallisesti itä-kurulas :')
-e
hertta
"Arvatkaa mitä", mä sanoin kun tulin mun porukan - jota Leo, Helmin poikaystävä, kutsu marttakerhoks aina sillon tällön - luo meidän tyypilliseen tapaamispaikkaan. Totta kai mä olin vika joka saapu paikalle. Se ei koskaan muuttunu.
"Matkustit Koreaan ja räjäytit ydinpommin Kimin puolesta?" Kamppu ehdotti.
"En tällä kertaa, kyl mä oisin teiät mukaan ottanu sille reissulle", nauroin.
"Hyvä pointti. Kerro nyt vaan ku se voi olla mitä vaan hampaiden pesun ja murhaamisen väliltä", Aura puuttu asiaan.
"Okei, kaks asiaa", mä alotin.
"Antaa tulla", Helmi sano.
"Ensinnäkin mä törmäsin Kaarloon eilen..."
"Voi vittu", Kamppu huokas.
"Voi vittujen saatanan vittu", Helmi jatko.
"Ooksä okei?" Aura kysy huolestuneena.
"Tiäkkö, mä oon enemmänki ku okei. Laitoin sille jauhot suuhun ku se alko vittuilee. Ja aion tehä nii tästä etiäppäinki."
"Missä sä olit?" Helmi kysy.
"Itä-Kurulassa..."
"Ainon kanssa?"
"Jep."
"Sä ruukaat kulkia nykyään iha vitusti Ainon kaa, et saisko selitystä asiaan?" Kamppu kysy.
"Sä teit mulle aasinsillan jo valmiiks, mikä olikin se mun toinen asia. Mulla on tyttöystävä."
"Mitä?!?!" Aura kikatti ja hyppäs mun päälle halaamaan mua.
"Ainoko?" Kamppu kysy ja mä nyökkäsin.
"Mä oon nii ilonen sun puolesta", Helmi sano, joka myös oli hyökänny mun kimppuun. Lopulta me oltiin kaikki yks yhtenäinen halipallo.
"Miten se tapahtu??" Aura kysy.
"Siis mä vaan kysyin siltä et haluisko se ja sit se oli vaa sillee omg joo ja no... nii."
"Pussasitte ees sen jälkeen?" Kamppu kysy.
"Ei heti, ku me oltiin face timessa, mut mä kyl ajoin siitä heti suoraan sen luo."
"Kaks neljästä jo varattuja, pitäiskö huolestua?" Kamppu kysy.
"Korkeemmalle ei pääse kun kolme neljästä. Tai oikeestaan emmä suakaan Kamppu pystyis nähä pysyvässä suhteessa." Aura nauro.
VOCÊ ESTÁ LENDO
we fell in love in october
Romancethat's why i love fall, looking at the stars on lokakuu ja yhtäkkiä elämä muuttuu harmaasta kirkkaaksi, vaikka talvi tekeekin tuloaan. *** sisältövaroitus! omistan kaikki oikeudet tekstiin, tapahtumapaikkoihin ja hahmoihin, mutta kuvat ovat pinteres...