tokavika luku tähän kuuhun käyntiin!!! nauttikaa <3
hertta
Hiljasuus laskeutu meiän pöytään Matiaksen paljastuksen myötä.
"Miks te menitte noin hiljasiks? Onks se joku paha jäbä vai?" Matias kysy.
Voi kunpa sä vaan tietäisit.
"Voi vittu", mä vaan huokasin.
"Hertta pliis...", Matias kinu ja mä vaan otin mun puhelimen käteen, näppäilin pin-koodin siihen ja annoin Matiakselle.
"Mitä mä tällä teen?"
"Saatat mennä haluta kattomaan mun ig dm", mä vastasin.
Aino kumartu lukemaan kans mun olan yli niitä viestejä, vaikka se oli tainnu jo aikoja sitten huomata, että joku pommitti mua, mutta se ei kuitenkaa ollu kyselly asiasta sen enempää. Kun mä olin ekan viestin huomannu tulevan, olin estäny sen käyttäjän, mutta se oli vaa luonu uuden tilin. Ja kun mun ig-tili oli julkinen, se pysty ihan vapaasti laittelemaan sinne viestiä. En ollu kuitenkaa viittiny laittaa sitä yksityiseks. Joten kun mä olin huomannu sen pommittavan mua sen jälkeen, kun me nähtiin se I-K:n keskustas, olin vaa pitäny puhelinta äänettömällä ja estäny joka ikisen käyttäjän.
"Mitä vittua, koska nää viestit on tullu?" Matias kysy.
"No kuten varmaan huomaat nii tänää. Eikä muuten ollu ekat. Mä oon vittu maanantaista lähtien estäny vittu varmaan kakskymmentä sen eri käyttäjää", mä vastasin.
"Okei, mitä tapahtuu?" Kamppu kysy.
"Ihana Kaarlo Korpivaara laittanu muutamia vähän ei-niin-ihania viestejä mulle", vastasin.
"Kuten mitä?" Aura kysy pelokas ilme se kasvoilla.
"Vinku nudeja, selitti kui hyvät tissit ja perse mulla on, pyys mua sänkyyn liian monesti, käski mua erota Ainon kaa joidenki juttujen takia, joita Aino muka ois tehny, uhkas raiskata mut, sano levittävänsä joidenki random ihmisten alastonkuvia, kertoen et se olin mä, uhkas tappaa teiät kaikki ja mut myös, jos en suostu seksiin sen kaa, sano kaikkia homofoobisia juttuja musta ja Ainosta ja kaikkee muuta tällästä."
Mun sanojen jälkeen synty hiljasuus, kun kaikki yhtäkkiä halas mua tällä kertaa. Ainoo asia, joka rikko hiljasuuden oli mun nyyhkäykset, jotka kuitenki muuttu pillittämiseks. En ollu ees tajunnu kui hyvältä se tuntu kertoa jollekin, eikä vaan pitää kaikkea omana tietona. Lopulta myös Matias liitty mun itkuun. Aino silitteli mun hiuksia tasaseen tahtiin ja kuiskaili rauhottelevasti mun korvaan, ja mä ihastuin siihen vielä pahemmin, jos se ees oli mahollista enää.
"Vitun kusipää ihan oikeesti, mä tapan sen vielä", Aura rikko hiljasuuden.
"Mä tuun mukaan. Sori vaan Matias, mutta se ei oo ansainnu sua missään nimessä", Leo jatko.
"Mä oon oikeesti nii vitun pahoillani teiän molempien puolesta", Helmi sano.
"Miten joku ihminen voi tehä tommosta ees? Jos on kerran noin kova hinku päästä panemaan, nii vetäis vaa kätee tai jotai", Aino sano ja mä huomasin kyyneleet kimmeltävän sen silmissä. Niin kun oikeestaan kaikkien muidenkin, jotka istu siinä pöydän ympärillä.
"Sun pitää oikeesti sanoo, jos se ikinä pommittaa sua enää", Aura sano. "Meillä on esimerkiks snäppiryhmä sitä varten."
"Mitä miks mä en oo siin ryhmäs?" Leo uteli ja Helmi pyöritti sille vetistäviä silmiään.
"Mä oon vitun pahoillani sun puolesta", Aino sano Matiakselle ja halas sitä.
"Kiitti. Mä eroon siitä vittu heti", Matias vastas. "Toi ei todellakaa oo okei, mä en tiiä kui vitun sokee mun on pitäny olla." Se itki ihan kunnolla nyt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
we fell in love in october
Romancethat's why i love fall, looking at the stars on lokakuu ja yhtäkkiä elämä muuttuu harmaasta kirkkaaksi, vaikka talvi tekeekin tuloaan. *** sisältövaroitus! omistan kaikki oikeudet tekstiin, tapahtumapaikkoihin ja hahmoihin, mutta kuvat ovat pinteres...