Gizli yere geldik, odaya girdiğimiz gibi yoongi' nin üstüne giderek dudaklarına yapıştığımda belime sarılıp beni kendine çekti, taehyung'un yatağına düştük.
Beni altına aldığında parmaklarımı saçlarına doladım, elleri gövdemi dolaştı ve belimde durdu.
Dudakları mızı ayırdığında eğilerek boynuma indi, eli sırtımdaki zincire gitti, ona yapıştığımda zinciri açtı, omuzlarımdan indirdiğinde göğüsümü ağızına aldı.
İnlerken dışarıdan sesler duydum, elimi kapıya uzattığımda kilitlendi, yoongi geri çekilerek güldü.
"Pekala,bu en iyi atışındı"
"Devam et"
Elini bacak arama sokarak deliğime baskı yaptığında inledim, eğlenen sesi kulaklarıma doldu.
"Ne demiştin?"
"Yavaşsın"
"Tadını çıkartıyorum"
Geri çekildiğinde üstümdeki kostümü çıkartt, botları çıkartarak beni tamamen soyduğunda kendini de soydu.
Yutkunarak sıkı vücuduna baktım, üstüme eğildi, göğüs ucumu parmakları arasına alarak sıktığında inledim.
"Yoongi~~ dayanamıyorum"
Kapı açılmaya çalıştığında yutkundum ki yoongi aletimi tutarak çektiğinde inlememe engel olamadım.
"Yoon~"
"Hmm"
"Siktir çok iyi"
Gülerek elini çekti ve dilini aletimin üstünde gezdirdi.
"Siktir, yapma, temiz değilim"
Ağızına aldığında yutkundum.
"Siktir yoongi"
Aletimi boğazına kadar alarak geri çekildi.
"Küfür ağızına yakışıyor, altımdayken"
Parmak uçları vücudumda dolaşırken yanıyordum,dudaklarımı öptüğünde dudağını çekiştirerek emdim, geri çekildi ve boynumu emerek ısırıp izler bıraktı.
Bacaklarımı beline sarıp deliğimi aletine sürttüğümde ohh gibi boğuk bir ses çıkarttı, geri çekildiğinde boynunda ki yaralı yeri dilim ile boydan boya yaladım, acı ile inlediğinde kalçalarımı sıktı.
Geri çekilerek sol gözünü öptüm, gülerek dilini dudaklarım arasından sızdırıp dudaklarımı öptüğünde karşılık verdim.
Parmağını içime soktuğunda elini ittim ve dudaklarını bıraktım.
"Sert ol lider"
Konuşmamıza atıfta bulunduğumda sırıttı.
"Nasıl istersen patron"
Güldük, dudaklarımı öperek geri çekildi, yüz üstü döndüğümde dudaklarını sırtıma bastırdı, kendimi ona iterek aletine sürtündüğümde dudakları gerildi.
Geri çekilerek aletini çekti ve bir den içime girmesi ile inledim.
"Yoon ahh~"
"Ahh hoba, çok darsın"
Vuruşlarını yapmaya başladı, dudaklarını belime bastırdı ve emerek ısırdı.
Kafamı yastığa gömmüş ismini inliyordum, tatlı noktamı ezmesi ile zevkle inledim.
"Yoon~"
Aynı noktaya vuruşlarını yaparak ellerimi tuttu, ensemi öperek boynuma oradan yanağıma geldi, burnumu öperek omuzuma kaydı, öperek ısırdığında inlemelerimi tutamıyordum.
Geri çekilerek beni kaldırıp içimdeyken bacağımı diğer tarafa geçirip döndürdüğünde yutkundum.
Vuruşları devam ederken dudaklarımı öptü, boynuna sarılarak öpüşüne karşılık vermeye çalıştım.
Tırnaklarım sırtını çizerken aletimi tuttu, dudaklarını bırakarak kafam geriye gitti, aletimi çektiğinde gözlerim bile kaymıştı, boynumla ilgilenirken ben iki yerden aldığım zevk ile boğazımı tahriş ediyordum.
Sonunda aynı anda geldiğimizde içime boşaldı, eline boşaldığımda ben yatağa uzandığımda içimden çıktı.
Elini temizleyerek yanıma uzandı, güldüğünde ona döndüm, boynunu öptüm, emerek ısırdığımda gülüşü büyüdü.
Beni üstüne çekti ve anlımı öptü.
"Taehyung bizi öldürecek"
Fark ettiğim detay ile kahkaha attım.
"Benimkiyle değiştiririz"
Dudaklarını öptüğümde güldü, kalçlarımı tutarak sıktığında dilimi ağızına ittim, kabul ettiğinde dilimi minik dişleri üzerinde gezdirdim ve geri çekildim.
Çeneme dişlerini geçirdi.
"Banyo edelim, yoruldum"
"Yoruldun mu?"
"Hoseok bir sürü adam devirdim, yorgunum bebeğim"
"Ahh doğru, heyecandan yorgunluğu unuttum"
Güldüğümde dudaklarımı öptü, kalkarak beni kucağına aldı, banyoya girdik, beni yıkamaya başladığında yeni açılmış olan yarasını öpüyordum, canımı yakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
power : sope
Fantasy"Bana söz verdin, canlarımızı yolda bulmadık, bana bunu söylemiştin, ölürsen peşinden gelirim, cehenneme gömerim seni yoongi" Göz yaşlarım aktığında sıkıca sarıldı.