Gece olunca yoongi yatakları değiştirdi, kapı kilidini açtığında onun sweatshirt ve eşofmanları arasında, kokusunu içime çekiyordum.
Yanıma oturup saçlarımı öptüğünde gülerek yanağını öptüm, beni kucağına alarak sırtını duvara yasladığında şişmiş dudaklarını öptüm, gülerek karşılık verdiğinde ellerimi yanaklarına koydum.
Kapı açıldığında dudaklarından istemeyerek ayrıldım, diğerleri kıyafetleri ile içeri girdi.
Bize sinir ile baktılar, jin kafasını salladı.
"Biz banyo etseydik sonra sevişseydiniz be"
Taehyung esneyerek konuştu.
"Pis azgınlar"
Taehyung'a bakarak gülmemizi tuttuğumuzda bize kaşlarını çatarak baktı, yoongi ile alınlarımızı birleştirdim ama gülmemi tutamadım.
Oda güldüğünde yutkunduk, jimin yüzünü buruşturdu.
"Iyyy iğrenç"
Jungkook'un kolunu tutarak konuştuğunda taehyung farkındalıkla kalktı.
"LAN, SAKIN, IYY"
Kalkarak yerinde tepindiğinde yoongi konuştu.
"Merak etme değiştirdik yatağı, temiz"
"Asıl yatak nerede?"
Jungkook korkarak sorduğunda yoongi üst ranzayı gösterdi ve bana baktı.
"Keşke bununla değiştirseydim"
Kafamı salladığımda burnumu öptü, jungkook yatağına oturduğunda jimin'de yanına oturdu, uzandıklarında bir birlerine sarıldılar, jimin esnedi.
"Of duş almaya üşeniyorum"
Jungkook kulağına bir şey fısıldadığında kalktı, jungkook'u da kaldırıp banyoya çektiğinde hepsi ıyy diğerek yüzlerini buruşturdu.
Umursamadan yoongi' ye dönüp dudaklarını öptüğümde karşılık verdi, belime sarıldığında dudaklarını bıraktım, jin ve namjoon telefon dan müzik açtığında taehyung yarı uykulu duruyordu.
Birden kalktı.
"Lan ikinci banyo vardı amk"
Banyonun yanındaki kapıyı açtığında şaşkınca baktık, biz o kapı kilitli sanıyorduk.
Umursamadan önümüze döndük, jin esnedi.
"En azından yemek yiyelim"
Namjoon ile kalktılar, gittiklerinde uzandım,yoongi sweatshirt'ün eteklerini tutarak kaldırdı, kafasını içine sokarak karnımı öptüğünde güldüm, belime dudaklarını bastırdı.
Yukarı çıkarak kafasını çıkardı, gülerek dudaklarını öptüm.
"Şapşal"
Gülerek yeniden dudaklarını öptüm, jimin'in inleme sesi geldiğinde ayrıldık ve yüzümüzü buruşturduk.
"Gidip yemek yiyelim"
Kafamı salladığımda çıktı, kalkarak odadan çıktık, yemek yiyerek bahçede dolandık, bir hafta sonra herkes dağılacaktı ve biz yine eve dönecektik.
Ben daha güçlü olarak ve yoongi' nin sevgilisi olarak, bir anda durduğunda ona döndüm, kaşlarını çattı.
"Sevdiğin huysuz adam kim?"
Kahkaha atarak yanağını öptüm.
"Belli olmuyor mu?"
Göz devirdi.
"Ben huysuz değilim"
"Huysuzsun sevgilim, şimdi tartışmayalım"
"Sevgilim mi?"
Kafamı salladığımda belime sarılarak güldü.
"Beğendim.. Sevgilim"
Dudaklarımı öptüğünde güldüm, kalp atışlarımızı duyabiliyordum ya da hayal ediyordum ama aynı hızda attığına yemin edebilirdim.
"Seni seviyorum"
"Seni seviyorum"
Sıkıca sarıdık ve öylece durduk, onu asla bırakmayacaktım.
/+/+/
Kitaplarım artık sevilmiyor galiba :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
power : sope
Fantasy"Bana söz verdin, canlarımızı yolda bulmadık, bana bunu söylemiştin, ölürsen peşinden gelirim, cehenneme gömerim seni yoongi" Göz yaşlarım aktığında sıkıca sarıldı.