I ICH HASSE KINDER!

107 8 3
                                    


pov bojan
dupadupaudpaudpaidaidapduiashjdcxuikabciasbcfkewsdbkedc hamah tu fal

po 5 latach ciezkiej pracy w miesnym sklepie pani halinki zony mojego wujka js udalo mi sie zarobic wystarczajaca ilosc pieniedzy dorodnych by zainwestowac w me marzenia. zawsze pragnalem wyruszyc w podroz po imperum finskim zawsze chcialem ujrzec ten snieg olsniewajacy bialy dorodny nie zielona trawa jasny w oczy boli taktak ale piekny wunderbar! ale w moim slowenskim kraju nie zimowym zielonym trawa pustym grafitowym mega spodnie nie padal snieg zawsze co powodowalo moj smutek traurigkeit przykrosc przykrej.

dnia niedzielnego 12 maja nie wakacyjnego gdyż miałem nowy staż w naszym osiedlowym sklepie podfrunąłem do chmur. podlecenie dużo mnie kosztowało emocji madżenta ponieważ mam odczuwam lęk przed wyfrunięciem. z tego tytułu zatelefonowałem do mojego bester freund tomasz pieniądz kesz geld, z myślą przykrą opętaną iż mi ciężej wylot.

otrzymałem należyte wsparcie od osobnik tomi tomi to mój przyjaciel estoński postsowiecki, bardzo dziękuję bogu ze go mam czasem dla siebie ale dziekuje bo mam tomasz kasz.
za oknem flugzeug czułem wielkie bijące cisnienie, przerażało mnie ono, lecz tomi powiedział bym nie obawiał się tego niewidzialnego nieszczęścia.

dopiero co wylecialem a juz uslyszalem dzwiek okrzyku dziecka bylo zimno nie moge tak nienawidze dzieci gdzie jest matka tego podmotu otóż jest. jest czyta i tutaj pojawia sie pytanie czy mozna nienawidzic dzieci?... matka czyta je japko ojciec szlafen co jest z ludzmi!!! drogi boze nie wytrzymam to jest jakas fatamorgana nienawidze dzieci ale czy mozna a moze trzeba nienawidzic dzieci???? nein ich liebe sie... zasnałem natychmiast nie pamietam co bylo dalej. obudzilem sie w imperium finskim.

---
witamy w nowym dziele taktak

Jere, im only dancing in sauna || käärijä x bojan taktakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz