VIII PROROCZY SEN BOJAN NIE FATAMORGANA JUZ

30 5 0
                                    


bolał mnie fakt iz cały ten sen to była fatamorgana. czułem agoniczny paraliż południowych części mego ciała, jak ja mogłem tak pomyslec o jerem mr saunie?! czułem ogromny szam.

wtedy zrealizowałem ze ten sen mi sie niefatamorganicznie podobał. skarciłem sie w myślach za czerwono niebieskie mysli o majstrze, chciałem byc wobec siebie agresywny ochrona przed umazanymi myslami.

miałem dziwne gefühle, ze cos sie wydarzylo wczoraj z jere mann, musiałem go o to zapytac i w razie potrzeby przeprosic za me umazane mysli i niekonwencjonalne mysli. wstałem wiec, bo jak leze to nie moge stac i wyruszyłem do sauna wiedziałem ze go tam odnajdę.

Wybylem z mego pokoju i podreptalem moimi stupkami do sauny. Przed kamień zimmer zespawnił sie (nie elton john) mój ukochany znaczy jere bojan o czym ty myślisz to tylko saunamajster w nie jesteście rzeczą razem... Zrobiłem przykrej.

-witaj jere i have six kids and i dont lie it przybylem z pytaniem kwadratowym troche niebieskim i moze lekko grafitowym i czerwonym... czy miedzy nami cos wczoraj zaszlo...? - czulem jak zbliza sie biskup nie ojciec mateusz spuscilem sie wzrok nie wal balem angst sie jego odpowiedzi ale on tylko przelecial mnie wzrokiem augen.

-bojanie nie. a co? - odparl z szokirent

-snil mi sie nasz robienie i to przez twego popoludniowego wala i ty chciales mnie pocalowac...


ale biskup. to juz nawet nie watykan.

chwile dluzyly sie i skraczaly az nagle oczulem cos mokrego na swych ustach! byly to usta jere... moj sen sie ziscil! major tom dziekuje!

jere moze i nie moj piescil me usta swoimi rozowymi piekny usmiech mund mit keinen knebel. czulem jak zoladek moj roi sie od robaczkow glizd bo nie motyli (motyle sa dla hetero sapiens) gdy jere polozyl dlon swa w mojej talii przyciagajac mnie do siebie ta chwila byla magiczna bez prawa do konca.

-bojanie mam nadzieje ze ten pocalunek byl lepszy od tego fatamorganicznego. - rzekl nogi wata.

-och tak tatusi... znaczy jere...

Jere, im only dancing in sauna || käärijä x bojan taktakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz