VI ON JEST UROCZY A JA TWARDY!; ALE WTOPA

34 4 1
                                    

bylem szokirent tym co zachodzi miedzy mna a jere. siedzielismy razem w neglizu samotnie przez chwile w ciszy niezrecznej magenta nie zielonej ani nie niebieskiej czulem przykrej z czasem jak mijaly minuty. nagle stol sie obrocil i jere sie do mnie odezwal.

- wiec bojanie, moze opowiesz mi cos o swojej osobie

- o tak jasne ale potem ty

- ok

- no to ja jestem bojan pracuje w sklepie miesnym pani halinki zony mojego wujka js w lublanie teraz udalo mi sie pokryc koszty wyjazdu tutaj i tutaj przyjechalem by...

- by znalesc sobie jakiegos mezczyzne? - rzekl jere podejrzanym uwodzicielskim tonem siadajac blizej mnie pokryłem swojego biskupa na szczescie tym razem watykan pozostal na miejscu, mimo iz uwaznie przygladalem sie obszarze poludniowym majstra.

- cooo nieeee chcialem zazyc sauny - jere zaczal sie smiac ja nie chcialem byc kurczakiem wiec tez sie zasmialem nawet nie wiedzialem czemu

- wiesz wiekszasc osobnikow plci meskiej jak przychodzi do sauna fin finka szuka jakiegos mezczyzny do pakietu. - kurwa. dalej nie chcialem byc kurczakiem ale teraz musialem.

- nie jestem taki jak inni jestem inny niz inni. ale teraz ty powiedz mi cos o swojej personie jeremiaszu.

- ja jestem jere jeremiasz mieszkam tu w sensie nie ze w hotelu ale w fin finka vaancie obok helsinki kaupunki ale pracuje tutaj mieszkam wraz z moim ziomkiem verka serduczka taktak - poczulem ukrzyzowanie gdy jere mi wyznal ze mieszka z jakas podejrzana kobieta.

- och... a ty i ta verka jestescie pakietem.. i jestescie rzecza?

- coooooooo nie badz idiotti, ja jestem szwul a verka ma swojego mezczyzne rafala brzozowskiego, a juz na pewno nie jestesmy rzecza.

- no dobrze... jestes gejem tak?

- tak a co

- a masz jakiegos mezczyzne?

- jeszcze nie ale sadze ze go uzyskam zanim wyjedziesz z tego miejsca.

poczulem biskupa ale tym razem z papiezem i watykanem!!! stanalem szybko i stajac pokrylem swoj wal poludniowy bibula.

- musze isc jere pragne zwiedzic dzis jeszcze miasto.

- nie nie opuszczaj mnie wykonajmyu jeszcze rozmowe. - popatrzylem  na niego jego oczy blagalnie na mnie patrzyly augen blau piekne psie boze ale on jest uroczy poczulem moj hart wal on jest uroczy a ja twardy ale wtopa! mimo wssystko pociagnalem za hamulec i usaidlem spowrotem tym razem w mojej bibule by jere nie ujrzal mego wala.

Jere, im only dancing in sauna || käärijä x bojan taktakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz